Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Groepsaankoop BP-511 bij akkuinternational.de

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Re: Groepsaankoop BP-511 bij akkuinternational.de

    Ik hoop het van harte, ik ben ook heel vriendelijk gebleven in mijn mailtje en wacht dan maar 'rustig' af tot morgen. (niet op mijn engels letten):

    Hey, there is a problem: I just got the batteries (it was fast, that was
    very nice) but there are only 30x BP-511 instead of 33
    The driver was in a hurry so I just checked if the pakkage wasn't damaged
    and that all looked allright, but I didn's count them. It was only 5 minutes
    ago, but there is no telephonenumber I can call.

    I hope we can still work out this problem??

    With best regards,

    Koen
    Er was dus wel een telefoonnummer op de site, maar dat had ik toen zo snel niet gevonden
    Sony α7, 28-70 | Canon FD 20 2.8, 24 2.8, 35 2.8 TS, 50 3.5 M, 55 1.2 ASPH, 100 2.8, 200 2.8, 300 4 L, 500 8 Reflex | CZ 35 2.8, 50 1.7, 135 2.8 | Rokkor 58 1.2 | Vivitar S1 90 2.5 | Nikkor 105 1.8 | Takumar 50 1.4, 55 1.8, 135 2.5 | Tair 300 4.5...

    Comment


    • #47
      Re: Groepsaankoop BP-511 bij akkuinternational.de

      De bestelling die ik bij akku... had geplaatst is ondertussen netjes toegekomen. Weliswaar geen trackingnumber of ook maar enig reply op m'n mails gekregen na de betaling.
      Was dan ook even aangenaam verrast toen het pakje toch arriveerde.

      Ik kan deze aankoop dan ook samenvatten als: correct verlopen qua goederen, wel geen reply op e-mails.

      @oermens: Ik zou dan ook nog even afwachten

      Comment


      • #48
        Re: Groepsaankoop BP-511 bij akkuinternational.de

        Nog maar even een mailtje gestuurd, ik weet niet of dat slim was, maar we zien wel en eventueel volgende week iemand laten bellen die duits spreekt, maar nu eerst maar even wachten of er nog reactie komt zeker...


        Hi Milan Rajcic,

        I really expect to get a reaction at least, but I hope you decide to just
        send those 3 batteries to me. A mistake was made, that's not so bad (I
        checked the email again, and indeed it said: "Receiving the parcel please
        check on damage. In this case please get a confirmation from the driver."
        and that's what I did, so legally I'm also in my right: the pakkage had not
        been opened during the transport, that was obvious, so the miscount has to
        be made somewere at your firm), but we would both get better if you just
        send them after, for it was a groupsale for http://forum.belgiumdigital.com
        (http://forum.belgiumdigital.com/show...7&page=1&pp=25)
        That is the biggest photography forum in belgium (about 6000 members, and of
        course they visit other forums ass well, and so do I) en you were getting a
        lot of free advertisement. If you could read dutch you would see that I said
        that you always answered my emails so quickly, that the batteries were here
        very fast as well...
        And If there was a happy ending to this story there will be many more
        (group)buys from www.rundumdieuhreinkaufen.de/s.php?ag=1&n=3&p=3 or
        www.akkuinternational.de!!

        So please let me know at least where I'm standing so I cant tell those
        people if those batteries are still coming!

        By the way: the batteries seem to work perfectly and I like that they are
        1500 mAh, but I regret that mine are missing...

        Greetings,

        Koen
        Sony α7, 28-70 | Canon FD 20 2.8, 24 2.8, 35 2.8 TS, 50 3.5 M, 55 1.2 ASPH, 100 2.8, 200 2.8, 300 4 L, 500 8 Reflex | CZ 35 2.8, 50 1.7, 135 2.8 | Rokkor 58 1.2 | Vivitar S1 90 2.5 | Nikkor 105 1.8 | Takumar 50 1.4, 55 1.8, 135 2.5 | Tair 300 4.5...

        Comment


        • #49
          Re: Groepsaankoop BP-511 bij akkuinternational.de

          En koen heb je ze vandaag kunnen versturen?Niet dat het zo dringend is hoor,maar dan weet ik wanneer ik ze kan verwachten hé...
          Vitarake


          Canon Eos 300D + Tamron 28-300/3,5-6,3 AF XR Di LD Asph. (IF) Macro +Ridata pro 1Gig + Lowepro Nova 1

          Comment


          • #50
            Re: Groepsaankoop BP-511 bij akkuinternational.de

            Nee, sorry, mijn excuses maar ben er niet aan toe gekomen, maar maandag vertrekken ze zeker!
            Ik zit nu niet in Edegem, maar de mensen die de batterijen willen komen halen kunnen dat ook doen vanaf maandag (best wel even mailen/pm-en/bellen/... en op bevestiging wachten of ik er ben als je niet voor de deur wil komen te staan)

            Ik heb dus geen reactie meer gekregen op mijn mails maar ben niet van plan het hierbij te laten, als je iets bestelt verwacht je dat alles geleverd wordt.
            Echt bewijs heb ik natuurlijk niet, maar weet er iemand waar je voor dit soort zaken eventueel terecht kunt? Het gaat wel niet om heel veel geld, maar 't is het principe.

            Koen
            Sony α7, 28-70 | Canon FD 20 2.8, 24 2.8, 35 2.8 TS, 50 3.5 M, 55 1.2 ASPH, 100 2.8, 200 2.8, 300 4 L, 500 8 Reflex | CZ 35 2.8, 50 1.7, 135 2.8 | Rokkor 58 1.2 | Vivitar S1 90 2.5 | Nikkor 105 1.8 | Takumar 50 1.4, 55 1.8, 135 2.5 | Tair 300 4.5...

            Comment


            • #51
              Re: Groepsaankoop BP-511 bij akkuinternational.de

              Alles wat verzonden moest worden heb ik vandaag bij de post afgegeven in stevige enveloppes en zou morgen moeten aankomen als het goed is (prior )!
              (Ook voor u mir, ik had uw extra €3 zelfs ook al.)
              Sony α7, 28-70 | Canon FD 20 2.8, 24 2.8, 35 2.8 TS, 50 3.5 M, 55 1.2 ASPH, 100 2.8, 200 2.8, 300 4 L, 500 8 Reflex | CZ 35 2.8, 50 1.7, 135 2.8 | Rokkor 58 1.2 | Vivitar S1 90 2.5 | Nikkor 105 1.8 | Takumar 50 1.4, 55 1.8, 135 2.5 | Tair 300 4.5...

              Comment


              • #52
                Re: Groepsaankoop BP-511 bij akkuinternational.de

                Thx Oermens! Al nieuws van die mannen over je 3 batterijen?
                Equine & Dance photography by Stefaan Ellebaut website | Facebook
                Focaldesign

                Comment


                • #53
                  Re: Groepsaankoop BP-511 bij akkuinternational.de

                  Nee, absoluut niks meer van gehoord
                  Maar als dat donderdag nog zo is gaat er ne vriend van mij bellen die duits spreekt en dan weet ik toch al wat meer wsl, ookal zijn ze niet van plan er nog iets aan te doen, dan weet ik dat toch al en kan ik eens denken over wat ik verder doe...
                  Ze kunnen toch niet verwachten dat als je 33 exemplaren aankrijgt dat je die direct gaat natellen, da's toch ook niet als je iets anders bestelt dat via de post wordt geleverd.

                  Ik heb in ieder geval nog altijd vrij dringend 1, liefst 3 batterijen nodig

                  Hopelijk werken de batterijen nu wel allemaal fatsoenlijk dat daar ook niet nog problemen mee ontstaan, ik heb ze in hun orgineel zakje laten zitten en enkel één getest (toen ik nog dacht dat dat één van mijn 3 exemplaren was).

                  Groeten,
                  Koen
                  Sony α7, 28-70 | Canon FD 20 2.8, 24 2.8, 35 2.8 TS, 50 3.5 M, 55 1.2 ASPH, 100 2.8, 200 2.8, 300 4 L, 500 8 Reflex | CZ 35 2.8, 50 1.7, 135 2.8 | Rokkor 58 1.2 | Vivitar S1 90 2.5 | Nikkor 105 1.8 | Takumar 50 1.4, 55 1.8, 135 2.5 | Tair 300 4.5...

                  Comment


                  • #54
                    Re: Groepsaankoop BP-511 bij akkuinternational.de

                    Ik heb in ieder geval nog altijd vrij dringend 1, liefst 3 batterijen nodig
                    IK heb de mijne ook vrij dringend nodig omdat we met Pasen in Ierland (Dublin) zitten. We gaan met onze Rugby-ploeg op toer daar, dus zal ik vrij veel "power" nodig hebben.
                    Mocht het daarna nog nodig zijn wil ik je altijd wel een BP-511 terug sturen.

                    Groeten Geert
                    BD0316BE
                    Canon

                    Comment


                    • #55
                      Re: Groepsaankoop BP-511 bij akkuinternational.de

                      Hey, bedankt voor het aanbod CompaCta!
                      Ik kan er voorlopig echter even eentje overkopen van iemand die dichterbij woont, zodat de verzendkosten niet dubbel hoeven enzo, en dan hoop ik dat mijn 3 batterijen nog in orde komen, hoewel ik daar ook niet al teveel vertrouwen meer in heb...

                      Groeten,
                      Koen
                      Sony α7, 28-70 | Canon FD 20 2.8, 24 2.8, 35 2.8 TS, 50 3.5 M, 55 1.2 ASPH, 100 2.8, 200 2.8, 300 4 L, 500 8 Reflex | CZ 35 2.8, 50 1.7, 135 2.8 | Rokkor 58 1.2 | Vivitar S1 90 2.5 | Nikkor 105 1.8 | Takumar 50 1.4, 55 1.8, 135 2.5 | Tair 300 4.5...

                      Comment


                      • #56
                        Re: Groepsaankoop BP-511 bij akkuinternational.de

                        Juist post toegekomen en ja zulle, de batterijen zijn hier goed en wel toegekomen.

                        thnx Koen voor je inzet

                        groetjes

                        Alex
                        Canon 300d ; bg-E1 ; kitlens ;canon 100mm 2.0 en 50 mm 1,8 II ; Metz 54 MZ-3

                        Comment


                        • #57
                          Re: Groepsaankoop BP-511 bij akkuinternational.de

                          Hier ook batterijen aangekomen.Dank u voor de moeite die ge er ingestopt hebt.
                          Spijtig dat uw 3 er niet bijzijn,ik hoop dat het alsnog in orde komt.Afgezien daarvan een geslaagd initiatief.
                          Canon 10D,Canon 550D
                          BD0309BE
                          Je komt niet ver, als je niet dichtbij begint.

                          Comment


                          • #58
                            Re: Groepsaankoop BP-511 bij akkuinternational.de

                            Fijn dat de batterijen snel zijn aangekomen met de post!
                            en bedankt voor het medeleven, 't is niet echt grappig, maar ik begin toch weer een beetje hoop te krijgen want na nog een (al iets minder vriendelijke) mail eindelijk antwoord gekregen (ik had nu duidelijk 'problem' in de hoofding gezet, mss hielp dat ook)

                            Sorry als jullie mijn gezever beu worden, maar mss heeft er later nog eens iemand iets aan als zoiets nog eens voorkomt...

                            Hello,

                            Thanks for reacting, the problem is: I got only 30 x CANON BP 511 Accu
                            compatible and I ordered 33 x CANON BP 511 Accu compatible


                            Greetings,
                            Koen



                            ----- Original Message -----
                            From: "Milan Rajcic" <milan354@t-online.de>
                            To: "Koen Nieuwenhuize" <koen.nieuwenhuize@pandora.be>
                            Sent: Tuesday, March 15, 2005 1:18 PM
                            Subject: Re: Problem delivery notice and invoice( rechnung.pdf )112084


                            > hello,
                            > please tell me in a short sentence what the problem is.
                            >
                            > have a nice day
                            >
                            > greetings
                            >
                            > milan
                            >
                            > http://www.rundumdieuhreinkaufen.de/s.php?ag=1&n=3&p=3 <<<< SHOP
                            > ----- Original Message -----
                            > From: "Koen Nieuwenhuize" <koen.nieuwenhuize@pandora.be>
                            > To: "Milan Rajcic" <milan354@t-online.de>
                            > Sent: Tuesday, March 15, 2005 9:27 AM
                            > Subject: Problem delivery notice and invoice( rechnung.pdf )112084
                            >
                            >
                            > Hello,
                            >
                            > Is there a solution yet?!?
                            > Reply to this message please!
                            >
                            > Still with best regards,
                            >
                            > Koen
                            >

                            groeten,
                            Koen
                            Sony α7, 28-70 | Canon FD 20 2.8, 24 2.8, 35 2.8 TS, 50 3.5 M, 55 1.2 ASPH, 100 2.8, 200 2.8, 300 4 L, 500 8 Reflex | CZ 35 2.8, 50 1.7, 135 2.8 | Rokkor 58 1.2 | Vivitar S1 90 2.5 | Nikkor 105 1.8 | Takumar 50 1.4, 55 1.8, 135 2.5 | Tair 300 4.5...

                            Comment


                            • #59
                              Re: Groepsaankoop BP-511 bij akkuinternational.de

                              Ook hier de batterijen goed aangekomen.

                              Bedank Koen en hopelijk komt het nog goed met je eigen batterijen.

                              Groeten Geert
                              BD0316BE
                              Canon

                              Comment


                              • #60
                                Re: Groepsaankoop BP-511 bij akkuinternational.de

                                Vandaag pakje ontvangen
                                Ze is al aan het laden
                                Bedankt voor de vlotte service!

                                groeten,

                                mir
                                De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

                                Comment

                                Working...
                                X