Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Oei, ik ben hier toch wel even iets vergeten te vermelden, het stond wel in het andere topic: het was wel de bedoeling enkel binnen België te verzenden, ik hoop dat er niet te veel Nederlanders bij de bestellingen zitten
Tot 1 batterij (<100 g) kost dat nog niet zo veel binnen Europa, maar erboven is het al minstens 5 eur verzendkosten.
@ mod: gelieve dit topic toch niet af te sluiten vanaf 1 maart, dan kan ik hier verder info geven over de bestelling enzo: wanneer ik ze bij mij heb aangekregen en zelf op de post gedaan enzo
@ alle bestellers: bedankt voor het vertrouwen! Ik zal straks rond 12 uur, of anders morgen een pm sturen met mijn rekeningnummer en dan kan ik hopelijk komende maandag alles bestellen, uiterlijk dinsdag dan zouden de overschrijvingen normaal wel op mijn rekening staan.
@ de rest: vanaf 1 maart (over 2.5 uur dus ) zijn geen bestellingen meer mogelijk...
Normaal zou iedereen mijn PM gehad moeten hebben, gelieve zo snel mogelijk even te antwoorden, ook als je om de een of andere reden van de aankoop moest afzien en zeker als je geen PM gehad moest heben, want dan is er iets mis gegaan, dan weet ik waar ik aantoe ben en kan zo snel mogelijk bestellen!
Ok, bedankt voor de snelle reacties van de meesten, ik zal effe de lijst hierboven aanpassen!
= ik heb uw geld al aangekregen
= ik heb nog geen bevestiging van uw bestelling gehad (alle PM's zijn aangekomen volgens het forum), gelieve even te laten weten of u nog interesse hebt.
De rest heeft al gereageerd, dus ik ben in blijde verwachting tot de banken hun werk hebben willen doen
Hey mensen, ik bekijk regelmatig online mijn bankrekening en vandaag rond de middag zijn er een hele hoop overschrijvingen aangekomen, dat is ook de reden dat ik nogal aandrong/aandring om zo snel mogelijk over te schrijven: het duurt afhankelijk van bank tot bank 1 tot 3 à 4 werkdagen!
Maar nu beginnen ze dus blijkbaar binnen te stromen (zie lijst)
Groeten allemaal en hopelijk kan ik maandag bestellen.
Nog niet alle overschrijvingen waren aangekomen, maar nu is de bestelling in ieder geval nog voor het weekend binnen en de rest komt wel in orde
En anders hou ik uw batterij zelf bij
Nu heb ik alleen nog de hoop dat alles met DHL goed verloopt en dat ik dat niet in hun depot ga moeten afhalen
Mijn betaling naar akkuinternational is vandaag in ieder geval vertrokken vanaf mijn bank (gisteren overgeschreven) en mss al aangekomen, ik hou jullie op de hoogte.
Comment