Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

EENMALIGE GROEPSAANKOOP: x-drive pro 3310 40Gb: INSCHRIJVINGEN

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: EENMALIGE GROEPSAANKOOP: x-drive pro 3310 40Gb: INSCHRIJVING

    parakiet zal daar zeker geen probleem over maken, en anders krijgt ie een trap onder zijn kont (ik ken hem, geen probleem hoor )

    26/3 is inderdaad ook een deadline voor koen dd. dus tegen die datum zal je je stuk ook hebben !!!

    hehe, je geld terug van vasa (hopelijk), en dan hier. waw, is mijn service beter dan vasa?
    hier zal je in alle geval geen last hebben qua douane etc.! een mert he, die douane. maar hier gaan we er niet over uitwijden. je bestelling is opgenomen, en glenn zal die wel meenemen.

    You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
    [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
    Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


    Comment


    • #32
      Re: EENMALIGE GROEPSAANKOOP: x-drive pro 3310 40Gb: INSCHRIJVING

      Voor mij graag ook 1 drive-ke zonder extra's

      Danny Wouters uit Kortenberg

      Afhaalplaats : Ik zou eventueel naar Antwerpen kunnen komen maar aangezien Parakiet al gaat en Vilvoorde niet ver van Kortenberg is kan hij misschien mijn drive meebrengen ?

      Moest ik zelf rijden tot A dan kan er wel meebrengen voor anderen (ben tijdens de kantooruren thuis in maart)
      ooit ... .

      Comment


      • #33
        Re: EENMALIGE GROEPSAANKOOP: x-drive pro 3310 40Gb: INSCHRIJVING

        de beloofde post omtrent het betalen:

        iederen weet ondertussen dat de inschrijvingen aflopen op 6 maart, om 21u.

        de betalingen zullen eerst aan mij gericht worden, waarna ik de bedragen dan doorstort naar de verdeler zelf, zodat hij niet continu moet uitzoeken van wie die storting nu kwam en waarvoor ze dient. dus alle betalingen worden naar mij gericht, en daarna in één geheel doorgestort aan de verkoper.

        jullie zullen allen een pm krijgen met daarin mijn naam, voornaam, adres en uiteraard rekeningnummer. ook de bank zal vermeld worden.

        gelieve het totaal verschuldigde bedrag dan te storten. voor de meesten is dit tot nu toe gewoon 150 EUR, maar degene die een accessoire heeft besteld, moet maar zelf even de simpele berekening maken hoeveel hij verplicht is te betalen. echt moeilijk is het niet

        alles wordt dus op voorhand op mijn rekening gestort. zo heb ik ook zekerheid dat jullie echt wel één willen. als iemand zou afhaken, zit ik namelijk met een x-drive die ik dan kan proberen te verkopen aan tweedehandsprijzen. daar wil ik me echt niet mee bezig houden. ik speel dus op veilig, en laat iedereen op voorhand betalen. deze betaling gebeurt dus per overschrijving, en zoals gezegd, worden mijn gegevens opgestuurd per pm.

        BELANGRIJKE OPMERKING
        : denk eraan: een storting duurt drie dagen. aangezien ik zelf ook moet doorstorten aan de verkoper, duurt dat ook drie dagen. er zijn enkele mensen die hier participeren aan de aankoop, die op reis vertrekken, en daarom zeker voor 24 maart hun toestel moeten hebben. ik reken op een aantal dagen voor de verzending, en dan moet ik de tijd incalculeren voor alle overschrijvingen. voor de mensen die hem dringend nodig hebben, heb ik dan ook gezocht naar een deadline voor de betalingen. van wie ik op WOENSDAG 16 maart geen betaling heb ontvangen (geldt tot middernacht, dus tot 00.00u), die doet uiteindelijk toch niet mee aan de groepsaankoop. we kopen in groep aan, en moeten dus respect opbrengen voor die gehele groep. (ik heb een kleine marge ingebouwd, dus zeer strikt is het niet, maar je moet mijn geduld ook niet op de proef proberen te stellen )

        mensen die denken dat ze niet veel tijd hebben om te storten, mogen altijd nu al via pm mij vragen om mijn gegevens te sturen. hun betaling wordt dan geregistreerd, en hun 'schuld' bij mij wordt geannuleerd. dus denk je niet veel tijd te hebben, denk dan aan de de groep, en betaal nu al. dank bij voorbaat, ook van diegenen die de x-drive dringend nodig hebben.

        mocht er nog iets zijn, mag je het altijd melden of me contacteren.

        You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
        [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
        Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


        Comment


        • #34
          Re: EENMALIGE GROEPSAANKOOP: x-drive pro 3310 40Gb: INSCHRIJVING !!!update betaling!!!

          Voor mij ook een x-drive plz zonder extra's

          gegevens:
          johanvc
          johan van calster, wachtebeke
          afhaalpunt gent als dit geen probleem is
          Last edited by johanvc; 2 maart 2005, 07:41.

          Comment


          • #35
            Re: EENMALIGE GROEPSAANKOOP: x-drive pro 3310 40Gb: INSCHRIJVING !!!update betaling!!!

            net een berichtje gehad van de verkoper: hij sprak van een kleine aanpassing van het plan. ik hield mijn hart vast............ het gaat hier toch ook niet gaan mislukken zeker ?????

            volgende regel: het betreft de kleur. OEFFFFF........... de kleur van zijn volgende levering zal zijn: de zwarte met grijze uitvoering. dus zeer mooi vind ik. de meesten willen een zwarte, maar ik heb weet van iemand die een witte uitvoering zou willen. dus heb ik een 2/3 witte gevraagd te reserveren uit de stock die hij nu heeft liggen.

            wie een witte zou willen, meldt dit even. dan weet ik, als d elading aankomt, voor wie ik de witte moet opzij leggen.

            voor het verschil te zien tussen de twee: ik heb twee foto's gepost in de eerste posting, dus die met alle informatie. ook hier staan twee foto's die het verschil duidelijk maken.
            Last edited by ajuin; 2 maart 2005, 12:10.

            You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
            [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
            Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


            Comment


            • #36
              Re: EENMALIGE GROEPSAANKOOP: x-drive pro 3310 40Gb: INSCHRIJVING !!!update betaling!!!

              Ne witte of ne zwarte, maak mij eigenlijk niet uit, als het maar goed marcheerd
              Sony A7III & Sony A7 RIII
              Sony FE 70-200 f4.0 , Sony FE 24-70 f4.0, Sony FE 16-35 f4.0 , Sony FE 24-105 f4.0 , Sony FE85mm f1.8 , Sony 135 f1.8 GM , Sony FE 90mm Macro ,

              Comment


              • #37
                Re: EENMALIGE GROEPSAANKOOP: x-drive pro 3310 40Gb: INSCHRIJVING !!!update betaling!!!

                Als het toch gelijk blijft, voor mij liever ne zwarte, pas beter bij mijne zwarte 300D

                Comment


                • #38
                  Re: EENMALIGE GROEPSAANKOOP: x-drive pro 3310 40Gb: INSCHRIJVING !!!update betaling

                  neemt mij ook maar ne zwarte
                  You may say that I'm a dreamer, but I'm not the only one - J. Lennon
                  www.koendd.be

                  FZ50

                  Comment


                  • #39
                    Re: EENMALIGE GROEPSAANKOOP: x-drive pro 3310 40Gb: INSCHRIJVING !!!update betaling

                    zwart all the way!
                    == Handstrap, lenskap en een hele hoop rekkertjes met toebehoren. ==

                    Comment


                    • #40
                      Re: EENMALIGE GROEPSAANKOOP: x-drive pro 3310 40Gb: INSCHRIJVING !!!update betaling!!!

                      Zoals eerder al gevraagd. Zeker een zwarte voor mij
                      Dirk C.

                      Comment


                      • #41
                        Re: EENMALIGE GROEPSAANKOOP: x-drive pro 3310 40Gb: INSCHRIJVING !!!update betaling!!!

                        Ik wil zeker een zwarte model !
                        Groetjes, Blord

                        Canon 7D en wat lenzen.

                        Comment


                        • #42
                          Re: EENMALIGE GROEPSAANKOOP: x-drive pro 3310 40Gb: INSCHRIJVING !!!update betaling!!!

                          okee, wie een witte wil, gelieve dit te melden. dan kan ik dat doorgeven aan de verkoper. als niemand een witte wil, dan hoeft de verkoper ook niet vanuit zijn huidige stock enkele stuks opzij te leggen.

                          dus wie een witte wil, gelieve dit te melden.

                          ps: mocht je toch een witte krijgen aan het einde van de rit, dan wil ik geen klachten dat het geen zwarte is. normaal hadden het allemaal witte geweest. dat was trouwens vermeld in de eerste post.

                          ps2: wel goed dat ik het de verkopr heb gevraagd, zwart had ook mijn voorkeur. maar ja, als het werkt, is dat al dik in orde !!!!!!!!!!!!

                          You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
                          [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
                          Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


                          Comment


                          • #43
                            Re: EENMALIGE GROEPSAANKOOP: x-drive pro 3310 40Gb: INSCHRIJVING !!!update betaling

                            ik heb er totaal geen problemen mee dat er een paar man zen kastje bij mij komt halen.

                            ik ga wel kort zijn ivm met afhaaltijden: liefst in't weekend thuis...en aangezien ik bij mijn ouders woon, jullie gedragen hee
                            foto als spiegel of als venster?

                            Comment


                            • #44
                              Re: EENMALIGE GROEPSAANKOOP: x-drive pro 3310 40Gb: INSCHRIJVING !!!update betaling!!!

                              ik heb even geprobeerd om de administratie aan te vullen. in de eerste post, heb ik samengevat wie er de x-drives zal komen halen in antwerpen, en wie hem op een verdeelpunt zal afhalen.

                              dit is handig voor mij, zo weet ik hoeveel stuks mee te geven aan de verdelers(afhaalpunten) afzonderlijk. ook voor hen is dit handig, zo weten zij hoeveel ze er moeten krijgen en aan wie ze moeten verdelen.

                              als iedereen even zijn info kan nakijken, zou ik dit op prijs stellen. alles zou moeten kloppen, enkel misschien hypo1337, jij zou misschien eerder voor een afhaalplaats gaan. maar ik heb erbij gezet dat je in a'pen komt halen.

                              ALS er fouten in staan, pm me dan even. wil je een verandering, zou je toch liever voor een afhaalplaats gaan, eveneens een pm of email. eventueel mag je ook hier even posten, moest het fout zijn. begin nu niet allemaal te posten dat het correct is he, enkel de foutjes...

                              bedankt alvast aan de verdeelpunten. driewerf ..... (alle, das eigenlijk voor de afhalers, maar soit )

                              You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
                              [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
                              Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


                              Comment


                              • #45
                                Re: EENMALIGE GROEPSAANKOOP: x-drive pro 3310 40Gb: INSCHRIJVING !!!update betaling

                                Pendragon doet ook mee.
                                PM send !
                                Meer foto's op mijn website

                                Comment

                                Working...
                                X