Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

EENMALIGE GROEPSAANKOOP: x-drive pro 3310 40Gb: INSCHRIJVINGEN

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: GROEPSAANKOOP: x-drive pro 3310 40Gb inschrijving@150€

    Oorspronkelijk geplaatst door teddy-bear
    oei.. oei... een samenkoop... ik hoop echt dat het niet weer de leverancier TOP-FOTO uit Duren D is want daar hebben we nog steeds een kater van overgehouden.
    het kan zijn dat ik op mijn kop krijg voor deze opmerking. Ik hoop ook dat jullie als mods groot genoeg zijn om de opmerking niet weg te doen.

    Maar ik was al bij top-fot geweest en hij vertelde over de samen aankoop die gepland was. Voor hem was dit voor leden van BD en 1 kaartje de man. Ja dit was mondeling afgesproken. Als je dan de gekste bestellingen ziet passeren is het normaal dat je terug krabbelt.
    Ik ben onlangs nog daar geweest en vindt het nog altijd TOP behandeling.

    Dit wilde ik effe kwijt. Ik zit zelf ook in de aankoop wereld en snap Ingo maar al te goed.

    groetjes
    W@nnes

    Comment


    • #17
      Re: EENMALIGE GROEPSAANKOOP: x-drive pro 3310 40Gb: INSCHRIJVING

      bij deze is uw mening geventileerd in een totaal verkeerd forum, en mag de discussie stopgezet worden. wil je je mening aan iemand persoonlijk meedelen, bestaat er iets als pm of email.

      dus aub: geen reactie meer over enige commentaar op een zekere duitse verkoper, evenmin vervolgcommentaar op deze laatste posting.

      bedankt bij voorbaat.

      You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
      [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
      Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


      Comment


      • #18
        Re: EENMALIGE GROEPSAANKOOP: x-drive pro 3310 40Gb: INSCHRIJVING

        @ Wannes

        PM >> met 'het' antwoord.

        Comment


        • #19
          Re: EENMALIGE GROEPSAANKOOP: x-drive pro 3310 40Gb: INSCHRIJVING

          zet mij ook maar op de lijst
          1 X zonder extra's

          dus 150€

          groeten Koen


          edit:
          nog mijn adres vergeten
          ik woon in Lichtervelde, west vlaanderen, niet ver van roeselare,
          ik ga hem in antwerpen afhalen want ik kan gratis met de trein door België en omstreken (zonder zwart te rijden wel te verstaan)
          Als er nog iemand uit deze regio besteld, ik wil hem gerust meedoen
          Last edited by koen dd; 25 februari 2005, 20:14.
          You may say that I'm a dreamer, but I'm not the only one - J. Lennon
          www.koendd.be

          FZ50

          Comment


          • #20
            Re: EENMALIGE GROEPSAANKOOP: x-drive pro 3310 40Gb: INSCHRIJVING

            Ik wil wel meedoen maar naar Antwerpen rijden zie ik niet zitten. Is er iemand uit Hasselt of omgeving die meedoet ? Dat is wat makkelijker voor mij.
            Groetjes, Blord

            Canon 7D en wat lenzen.

            Comment


            • #21
              Re: EENMALIGE GROEPSAANKOOP: x-drive pro 3310 40Gb: INSCHRIJVING

              Ik neem er ook één, inclusief de car-adaptor; afhaalplaats Brussel indien mogelijk (Waasland is ook goed).

              Comment


              • #22
                Re: EENMALIGE GROEPSAANKOOP: x-drive pro 3310 40Gb: INSCHRIJVING

                als blord even definiteif zou kunnen bevestigen, zou ik dit op prijs stellen. met je reply, ben ik niet echt zeker of ik nu mee moet bestellen voor je of niet.

                wat brussel betreft: we hebben aalst, halle en vilvoorde al. waarschijnlijk zal iemand wel zo vriendelijk willen zijn om de jouwe mee te nemen, en ik vermoed dat een van die plaatsen toch dichter is voor jou.

                wat hasselt betreft: tot nu toe nog niemand vanuit limburg. maar mischien ligt brussel je beter dan antwerpen, en kan je met een van de anderen afspreken. hopelijk komt er nog iemand die je kan hepen.
                ps: mits je geduldig bent, kan ik het wel in hasselt krijgen. mijn broer zijn vriendin werkt daar. ik ben net terug van een weekendje met hen, dus zal het even duren voor ik ze weerzie. maar aangezien onze moeder 24 maart uit chili terugkomt, vermoed ik dat ze dan wel eens zullen komen. dan kan ik het meegeven, en kan je het in hasselt gaan halen. als je dat zou zien zitten............ het zal dan wel pas rond de 28e maart zijn, maar je bespaart je enig transport
                Last edited by ajuin; 27 februari 2005, 18:03.

                You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
                [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
                Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


                Comment


                • #23
                  Re: EENMALIGE GROEPSAANKOOP: x-drive pro 3310 40Gb: INSCHRIJVING

                  Ik werk in Brussel, dus als iemand graag daar zijn X-drive komt afhalen, geen probleem.
                  Dirk C.

                  Comment


                  • #24
                    Re: EENMALIGE GROEPSAANKOOP: x-drive pro 3310 40Gb: INSCHRIJVING

                    Hier Smetse
                    voor mij mag je er ook een bij doen, als ik het in Gent kan afhalen ben ik medidoc dankbaar.
                    150 Euro is een mooi prijske

                    PM sent met persoonlijke gegevens
                    Sony A7III & Sony A7 RIII
                    Sony FE 70-200 f4.0 , Sony FE 24-70 f4.0, Sony FE 16-35 f4.0 , Sony FE 24-105 f4.0 , Sony FE85mm f1.8 , Sony 135 f1.8 GM , Sony FE 90mm Macro ,

                    Comment


                    • #25
                      Re: EENMALIGE GROEPSAANKOOP: x-drive pro 3310 40Gb: INSCHRIJVING

                      Doe voor mij maar een x-drive pro 3310 40GB voor 150euro. Zie Email voor meer gegevens.

                      Nog bedankt voor je aktie !
                      Groetjes, Blord

                      Canon 7D en wat lenzen.

                      Comment


                      • #26
                        Re: EENMALIGE GROEPSAANKOOP: x-drive pro 3310 40Gb: INSCHRIJVING

                        Oorspronkelijk geplaatst door smetse
                        Hier Smetse
                        voor mij mag je er ook een bij doen, als ik het in Gent kan afhalen ben ik medidoc dankbaar.
                        150 Euro is een mooi prijske

                        PM sent met persoonlijke gegevens
                        Geen probleem hoor......

                        Dirk
                        Nikon D70 + Nikkor 28-80 + Nikkor 75-240 + Sigma 12-24 (f4.5-5.6) + Nikon 50 mm f1.8DSB + Sigma 105mm f 2.8 Macro + SB-600 flash + Manfrotto 724 B + Hakuba flat table tripod

                        Comment


                        • #27
                          Re: EENMALIGE GROEPSAANKOOP: x-drive pro 3310 40Gb: INSCHRIJVING

                          Nog een vraagje die ik nergens tegenkom of ik kijk erover:

                          hoe wordt de betaling geregeld, rechtstreeks aan de leverencier of aan onze tussenpersoon?
                          Sony A7III & Sony A7 RIII
                          Sony FE 70-200 f4.0 , Sony FE 24-70 f4.0, Sony FE 16-35 f4.0 , Sony FE 24-105 f4.0 , Sony FE85mm f1.8 , Sony 135 f1.8 GM , Sony FE 90mm Macro ,

                          Comment


                          • #28
                            Re: EENMALIGE GROEPSAANKOOP: x-drive pro 3310 40Gb: INSCHRIJVING

                            klopt, nog niet vermeld.

                            morgen ging ik dit posten, en die datum blijft behouden. ik kan je al wel verklappen dat je het aan mij mag richten.

                            ook zal ik iets zeggen over de snelheid van betaling. koen dd zal dat wel apprecieren vermoed ik.

                            dus morgen komt alle info over de betaling, behalve dan mijn rekeningnummer. dat geef ik niet zomaar prijs op het internet....

                            You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
                            [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
                            Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


                            Comment


                            • #29
                              Re: EENMALIGE GROEPSAANKOOP: x-drive pro 3310 40Gb: INSCHRIJVING

                              Hallo,
                              Je mag mij ook inschrijven voor die Vosonic.
                              Jos Biront uit Denderleeuw. Graag af te halen in Aalst.
                              Alvast bedankt voor de moeite.

                              Comment


                              • #30
                                Re: EENMALIGE GROEPSAANKOOP: x-drive pro 3310 40Gb: INSCHRIJVING

                                Bon, omdat ik niet weet wat de Aussies met m'n stinkende en slecht functionerende drive gaan doen en ik geen risico wil nemen wegens vertrek op 26/3 mag je voor mij ook één stuk bestellen.

                                P.S.: Parakiet, wil jij de mijne misschien meebrengen? Woon zelf in Zaventem en kom hem dan wel halen indien je hier geen probleem mee heb. Antwerpen wordt nl. moeilijk voor mij... Alvast bedankt!
                                Website: http://www.d-eye.be

                                Comment

                                Working...
                                X