Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

technische informatie eenmalige GROEPSAANKOOP: x-drive 40 Gb 3310/MP3 @150€

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • technische informatie eenmalige GROEPSAANKOOP: x-drive 40 Gb 3310/MP3 @150€

    wegens enkele ruim geinteresseerde mensen, wordt een groepsaankoop ingelast. het betreft: mobiele opslag, MET MP3!!!!!! X-Drive PRO 3310. een beeldscherm, maar niet voor foto's te laten zien. zeer mooi design eveneens. mensen die het niet kennen: zoek op image tank, of op x-drive in de searchfunctie. ZOEK OP 3310, en je vindt ervaringen, niks dan lof. en dat voor een mooie prijs hier !!!!! (werkbalk boven, search, en '3310' invoeren)


    het betreft 40 GB, wat meer dan genoeg moet zijn. vanuit Duitsland, dus geen douaneproblemen. IEDEREEN mag deelnemen, leden, niet-leden, vrienden, het kantoor, ... bedenk wel dat de leverancier nog aan de vraag moet kunnen voldoen he!!! dat zal wel lukken, maar degenen die dan op reis vertrekken en dringend hem nodig hebben, krijgen dan voorrang 5 stuks maximum per klant


    even duidelijk: ik ben een tussenpersoon, geen verkoper of eender wat. ik onderneem dus geen enkele garantie, die is voor de verkoper. mits problemen ben ik er uiteraard altijd voor u, aangezien ik de contacten verzorg, maar ik sta niet borg, ik betaal niets voor een defectje bij iemand anders, en dergelijke zaken. dit is meer dan logisch, maar toch maar even erbij zetten.

    DIT TOPIC IS VOOR TECHNISCHE INFORMATIE, EN ALLES WAT NIET MET EEN INSCHRIJVING DIRECT VERBAND HOUDT.INSCHRIJVINGEN: VOLG DE LINK HIER
    MEER INFORMATIE VOOR MOEST JE WILLEN KOPEN, VIND JE DAN OOK IN DIE THREAD !!!


    informatie over toestel:

    eenvoudig duits, technische gegevens blijven dezelfde
    uiteraard leest ie RAW-files. het is een gewone harde schijf. RAW-leesproblemen hebben eigenlijk enkel waarde als je de foto ergens wil zien, maar hier niet van toepassing, al een geluk.

    Musik/Sound: MP3 Player eingebaut (Strereo-Ohrhörer im Lieferumfang)
    LCD-Display: Hochauflösendes LCD-Display (Blaue Background-Beleuchtung, Black/White)
    Grösse: 135 x 85 x 34 mm
    Gewicht: 350g (inkl. HDD)
    Umgebungstemperatur: -40°C / 70°C
    Betriebstemperatur: 0°C / 70°C
    Netzspannung: 9V / 18V
    Spannungsaufnahme: im Betrieb :12V(360mA) Standby:175mA
    Stromquelle: Intern: Li-Ion wiederaufladbare Batterie 3.6V x 2 (720 mA)
    Extern: 12V Adapter (1500mA)

    Festplattengrösse: 2.5" (9.5mm Bauhöhe)
    Schnittstelle: USB 2.0
    Downloadgeschwindigkeit: Bis zu 480kBps (3.84MBps)
    Dateisystem: FAT 12/16/32
    Unterstützte
    Betriebssysteme: Windows
    98/98SE, Win 2000 (mit Treiber)
    Win ME/XP, Linux Kernel version 2.4 oder höher ohne Treiber
    Mac OS 8.6 - 9.0 mit Treiber
    Mac OS 10.0.1 und höher ohne Treiber
    Unterstützte Medien: Compactflash
    Card type I / type II (CF)
    IBM Microdrive
    Smartmedia Card (SM)
    Memory Stick (MS)
    Memory Stick Pro (MS Pro)
    Secure Digital (SD)
    MultiMediaCard (MMC)
    XD Card (über Adapter, s.u.)
    Lieferumfang: X-Drive PRO VP3310 40GB, Stereo-Ohrhörer, AC Power-Adapter, USB Kabel, englische Anleitung, Treiber-CDROM, Reissverschlusstasche


    dus tasje en alles zit erbij. de autonomie wordt bepaald op ongeveer twee uur. dat is redelijk wat. het hangt af van hoeveel foto's op je kaartje staan, maar voor 512 MB heb je nog geen 10 minuten nodig. als je weet hoe lang je verder kan met 512 MB, en als je weet dat je dan een 15 keer die volle opgeladen batterij kan gebruiken, weet je hoe ver je komt



    website vosonic x-drive pro


    voila
    Last edited by ajuin; 1 maart 2005, 18:03.

    You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
    [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
    Imagening the world with Nikon and Tamron stuff



  • #2
    Re: GROEPSAANKOOP: mobiele opslag (image tank)/x-drive

    wel ik zoek zoiets!

    ik zou het wel moeten hebben voor 20 april 2005.

    hopelijk lukt dit nog
    foto als spiegel of als venster?

    Comment


    • #3
      Re: GROEPSAANKOOP: mobiele opslag (image tank)/x-drive

      Als ik het goed begrijp kan dit ding de gegevens van Uw CF kaart direct op zijn HD zetten, zonder dat daarbij een PC nodig is?
      Thuis verzet je dan alles op Uw PC.

      In dat geval ben ik ook geïnteresseerd.

      PS: dit bevat mechanische (draaiende) onderdelen. Levert dat geen probleem op bij reizen (manipulatie bagage ed.). Een CF kaart in nagenoeg onbeschadigbaar.

      Dirk
      Nikon D70 + Nikkor 28-80 + Nikkor 75-240 + Sigma 12-24 (f4.5-5.6) + Nikon 50 mm f1.8DSB + Sigma 105mm f 2.8 Macro + SB-600 flash + Manfrotto 724 B + Hakuba flat table tripod

      Comment


      • #4
        Re: GROEPSAANKOOP: mobiele opslag (image tank)/x-drive

        Oorspronkelijk geplaatst door Medidoc
        Als ik het goed begrijp kan dit ding de gegevens van Uw CF kaart direct op zijn HD zetten, zonder dat daarbij een PC nodig is?
        Thuis verzet je dan alles op Uw PC.

        In dat geval ben ik ook geïnteresseerd.

        PS: dit bevat mechanische (draaiende) onderdelen. Levert dat geen probleem op bij reizen (manipulatie bagage ed.). Een CF kaart in nagenoeg onbeschadigbaar.

        Dirk
        Klopt!

        App. is juist ontworpen om op reis te gaan...

        Doch, het is en blijft een harde schijf, het is een berekend risico(anders kan je nooit op reis...).

        De 'kunst" is het app. ook HIER regelmatig te gebruiken, dan ben je toch zeker dat ie werkt naar behoren.

        Doe eens een search op x-drive, DAGEN!! lees en studie voer u hoor!

        Comment


        • #5
          Re: GROEPSAANKOOP: mobiele opslag (image tank)/x-drive

          Oorspronkelijk geplaatst door Medidoc
          PS: dit bevat mechanische (draaiende) onderdelen. Levert dat geen probleem op bij reizen (manipulatie bagage ed.). Een CF kaart in nagenoeg onbeschadigbaar.
          Als de schijf niet actief is (dus draait) is de schijf vrijwel onverwoestbaar. De behuizing van de drive en elektonica leggen eerder het loodje dan de schijf.

          Bij een draaiende schijf ligt het anders. Zolang de kop niet boven de schijf zweeft is er relatief weinig aan de hand. Als de kop wel boven de schijf zweeft kan deze crashen. In de praktijk komt dit echter zeer zelden voor. Als je er normaal mee omgaat zul je geen problemen hebben.
          Groeten,

          Albert Jan

          Website AJH
          lidnummer: BD0371NL

          Comment


          • #6
            Re: GROEPSAANKOOP: mobiele opslag (image tank)/x-drive

            en toch garanderen hardeschijf fabrikanten dat hun produkten tot enkele G's kunnen verwerken zonder kapot te gaan.

            maar nu is mijn vraag aan U (lol ):

            wat gaat U daarmee uitsteken?

            ben je iemand die nogal rare toeren uithaald terwijl je bestanden overplaatst?
            je kiekt je CFkaartjes vol, dan kom je op de bus,trein,auto...whatever en je zet ze op de xdrive.

            tenzij je gaat bunji springen wanneer je je fotos verplaatst ziek ik weinig problemen
            foto als spiegel of als venster?

            Comment


            • #7
              Re: GROEPSAANKOOP: mobiele opslag (image tank)/x-drive

              Goed initiatief,

              Maar is de VP6120 geen beter keuze ?


              Het toestel heeft alles wat de Vp3310 heeft + preview + batterijen gaan langer mee.

              En alles ik deze mannen mag geloven kan het toestel goed overweg met Raw (na een firmware upgrade)


              Wat ik niet weet is de meer prijs t.o.v. de vp3310.

              Het is maar een gedacht.
              BD0497BE : Nikon body + glas
              www.RudyVerrijt.info

              Comment


              • #8
                Re: GROEPSAANKOOP: mobiele opslag (image tank)/x-drive

                dan toch bijzetten dat ik meega voor deze prijs, duurder dan stap ik eruit.
                foto als spiegel of als venster?

                Comment


                • #9
                  Re: GROEPSAANKOOP: mobiele opslag (image tank)/x-drive

                  Oorspronkelijk geplaatst door parakiet
                  en toch garanderen hardeschijf fabrikanten dat hun produkten tot enkele G's kunnen verwerken zonder kapot te gaan.

                  maar nu is mijn vraag aan U (lol ):

                  wat gaat U daarmee uitsteken?

                  ben je iemand die nogal rare toeren uithaald terwijl je bestanden overplaatst?
                  je kiekt je CFkaartjes vol, dan kom je op de bus,trein,auto...whatever en je zet ze op de xdrive.

                  tenzij je gaat bunji springen wanneer je je fotos verplaatst ziek ik weinig problemen
                  Ben een heel rustig mens, maar heb 2 bandieten van kinderen (13 en 14 jaar).
                  Een leeftijd waarop ze aan alles wat knopkes heeft prutsen, en de jongste in nogal onhandig, dus dat ding komt steevast wel eens op de grond terecht....

                  Nu, wat ik hierboven gelezen heb doet vermoeden dat dat nogal betrouwbaar is, ik ben gerustgesteld, en mocht er een groepsaankoop komen, dan doe ik mee.

                  Dirk
                  Nikon D70 + Nikkor 28-80 + Nikkor 75-240 + Sigma 12-24 (f4.5-5.6) + Nikon 50 mm f1.8DSB + Sigma 105mm f 2.8 Macro + SB-600 flash + Manfrotto 724 B + Hakuba flat table tripod

                  Comment


                  • #10
                    Re: GROEPSAANKOOP: mobiele opslag (image tank)/x-drive

                    kben ook wel geïnteresseerd,
                    ik ga in het begin van de paasvakantie op reis naar Italie en ik zou het toch wel tegen dan moeten hebben!
                    wanneer is de aankoop gepland?

                    groeten Koen
                    en mooi initiatief
                    You may say that I'm a dreamer, but I'm not the only one - J. Lennon
                    www.koendd.be

                    FZ50

                    Comment


                    • #11
                      Re: GROEPSAANKOOP: mobiele opslag (image tank)/x-drive

                      @diegene die het niet kennen: zoeken op x-drive, of op image tank, en je vindt veel (image tank komt veel voor in replys van uw dienaar ajuin)

                      aankoop wordt zo snel mogelijk gepland. ik wil echter iedereen de kans geven om dit aanbod te bekijken, commentaar te geven, etc.

                      eind maart zou de bestelling toch binnen moeten zijn, dat is echt de laatste datum.....

                      komaan mensen, hoe meer, hoe goedkoper...

                      You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
                      [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
                      Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


                      Comment


                      • #12
                        Re: GROEPSAANKOOP: mobiele opslag (image tank)/x-drive

                        Oorspronkelijk geplaatst door ajuin
                        @diegene die het niet kennen: zoeken op x-drive, of op image tank, en je vindt veel (image tank komt veel voor in replys van uw dienaar ajuin)

                        aankoop wordt zo snel mogelijk gepland. ik wil echter iedereen de kans geven om dit aanbod te bekijken, commentaar te geven, etc.

                        eind maart zou de bestelling toch binnen moeten zijn, dat is echt de laatste datum.....

                        komaan mensen, hoe meer, hoe goedkoper...
                        ik vertrek 26 maart...
                        Last edited by koen dd; 23 februari 2005, 13:09.
                        You may say that I'm a dreamer, but I'm not the only one - J. Lennon
                        www.koendd.be

                        FZ50

                        Comment


                        • #13
                          Re: GROEPSAANKOOP: mobiele opslag (image tank)/x-drive

                          reken op een week voor de levering en bestelling. na de interessepeiling mag men intekenen, wat een aantal dagen mag duren.

                          hoe sneller men hier reageert, hoe beter voor jullie. maar lang hoeft het echt niet te duren hoor. 26 maart is zeker meer dan haalbaar

                          You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
                          [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
                          Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


                          Comment


                          • #14
                            Re: GROEPSAANKOOP: mobiele opslag (image tank)/x-drive

                            Voor dat bedrag is het goed en de VP3310 was ik juist van plan te kopen.
                            Wat de prijs betreft voor dat toestel, kijk eens of je bij www.hl-tronics.de
                            niet goedkoper uit kan komen. Zeker als je dan nog wat korting krijgt.
                            Ik doe dus ook mee en inderdaad, asap.
                            == Handstrap, lenskap en een hele hoop rekkertjes met toebehoren. ==

                            Comment


                            • #15
                              Re: GROEPSAANKOOP: mobiele opslag (image tank)/x-drive

                              Oorspronkelijk geplaatst door JePe
                              Goed initiatief,

                              Maar is de VP6120 geen beter keuze ?


                              Het toestel heeft alles wat de Vp3310 heeft + preview + batterijen gaan langer mee.

                              En alles ik deze mannen mag geloven kan het toestel goed overweg met Raw (na een firmware upgrade)


                              Wat ik niet weet is de meer prijs t.o.v. de vp3310.

                              Het is maar een gedacht.
                              als je je foto's wil zien, is mijn mening: koop je een pda of dergelijke. op zijn klein scherm ben je er niets mee. bekijk je foto dan op je scherm van je digicam dat is even groot. we spreken over een prijsverschil van ruim 100 EUR. dat vind ik echt niet de moeite waard. hij kan misschien ook wel een uurtje langer mee, maar vanaf je met een scherm gaat werken dat foto's moet weergeven, is dit ook relatief en batterijvretend !!!!!!!

                              dit toestel kan 2 uur werken. neem een aantal minuten voor 1 GB-kaartje, en je ziet dat je per batterijlading minstens 20 keren een kaartje erop kan zetten. dat betekent al 20 GB aan foto's. koop je eens 20 kaartjes......

                              You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
                              [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
                              Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


                              Comment

                              Working...
                              X