Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

20 GB mobiele opslag

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: 20 GB mobiele opslag

Wel,

ik heb een iPod ( al een heel tijdje ) en een collega heeft een paar maanden terug bij den Aldi zo'n jukebox aangeschaft. Inderdaad toen een mooie prijs (199€ geloof ik). Nu moet ik wel zeggen dat als ze langs elkaar legt het gebruiksgemak van de iPod er met kop en schouders bovenuitsteekt hoor, maar dan spreek ik wel over de MP3-speler en niet over de mobiele opslagcapacitieit.

Heb je bv zo'n 100-150 CDs op je speler staan en zoek je Zornik dan zit je bij de Apple al aan nummer 3 eer je op de speler van Medion gescrold bent tot Zornik. Voor de rest hoor je mij over den Aldi niet klagen.
    Canon 5D Mk III - Canon 70-200 f/2.8 IS - Tamron 28-75 di - EF 50mm f/1.8 II - EF 85mm f/1.8 USM
    BD0370BE

Comment

@ Ajuin:

Ziet er goed uit dat ding...

Zou je met ons willen delen waar je dit kan kopen?
      Canon 300D, Canon EFS 18-55 IS en een Tamron MACRO 1:2 AF 70-300mm F/4-5.6 Di LD
      wishlist 430 EX

Comment

mss gelijk een inkoopactie houden!
        foto als spiegel of als venster?

Comment

bij deze is ineens een groepsaankoop gestart. leverancier wordt niet bekend gemaakt. bekijk het eens van twee kanten......., dan snap je wel waarom
          Last edited by ajuin; 24 februari 2005, 09:46.

You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
          [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
          Imagening the world with Nikon and Tamron stuff

Comment

een prijsdaling is voor mijn apart zelfs niet nodig

weet ik gelijk wie er ook zon dingetje heeft en is het simpelder om uitleg te vragen :d
            foto als spiegel of als venster?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door York
              Aldi is super in naservice (via GSC), heb dit meermaals ervaren. Dat vind je NERGENS anders, zelfs mijn PC van 2,5 jaar oud wordt gratis hersteld, kost mij nougabollen. Dit kan niet 1 winkel bieden!!
              Greetz, York
              Misschien is da naservice zo'n goed geöliede machine omdat ze heelder dagen niets anders doen dan herstellen

Maar die service is inderdaad goed, m'n vriendin heeft zo'n mp3 autoradio en die werd ook zonder problemen vervangen toen we enkel nog radio konden luisteren

Maar de bediening van dat Medion tuig is alles behalve, en de bovenzijde van de display is nauwelijks leesbaar doordat het zichzelf verbergt achter het design van dat spul
              En als je op een volle cd met mp3's één bepaald nr wil zoeken doe je accidenten

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door h2o
                @ Ajuin:

Ziet er goed uit dat ding...

Zou je met ons willen delen waar je dit kan kopen?
                is er nog iemand die snapt waarover het gaat?

welk ding?
                een paar ogen om mee te kijken en een vinger om af te drukken

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Peter Lampens
                  is er nog iemand die snapt waarover het gaat?
                  welk ding?
                  In de postings van Ajuin ging het over een apparaat dat inmiddels z'n eigen groepsaankoopthread heeft gekregen. Er staat nu inderdaad slechts onzin: llllllllll,nnnn.

@Ajuin: waarom heb je het niet gewoon laten staan? Nieuwkomers in deze thread kunnen het niet meer volgen zo.
                  Last edited by Leonidas; 23 februari 2005, 22:08.

Comment

mijn replys verwezen naar een mogelijke kandidaat. aangezien ik deze niet prijsgeef, heb ik mijn bijdragen weggemoffelt.

bekijk het van deze kant: wil je er een hebben aan een goeie prijs, kan je altijd via mij in de groepsaankoop terecht. wil je dat niet, stel je dan tevreden met de mogelijkheden die hier zijn gegeven. die ene verkoper die ik hier heb geveven, gaat de zaak niet maken. okee, het is misschien iets moeilijker voor sommigen om te volgen, maar een groepsaankoop is ook niet zomaar iets!!!! daar komt heel wat bij kijken, en dus soms zijn bepaalde acties noodzakelijk, zoals de onzin llll nnn of wat het ook moge wezen.

ik steek nu veel tijd in de groepsaankoop, ik zal het hier proberen recht te zetten bijtijds, okee?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ajuin
                      mijn replys verwezen naar een mogelijke kandidaat. aangezien ik deze niet prijsgeef, heb ik mijn bijdragen weggemoffelt.

bekijk het van deze kant: wil je er een hebben aan een goeie prijs, kan je altijd via mij in de groepsaankoop terecht. wil je dat niet, stel je dan tevreden met de mogelijkheden die hier zijn gegeven. die ene verkoper die ik hier heb geveven, gaat de zaak niet maken. okee, het is misschien iets moeilijker voor sommigen om te volgen, maar een groepsaankoop is ook niet zomaar iets!!!! daar komt heel wat bij kijken, en dus soms zijn bepaalde acties noodzakelijk, zoals de onzin llll nnn of wat het ook moge wezen.

ik steek nu veel tijd in de groepsaankoop, ik zal het hier proberen recht te zetten bijtijds, okee?
                      OK, ik begrijp de bedoeling. Maar misschien had je iets meer tekst kunnen laten staan en alleen de verkoper weg kunnen laten. Of een verwijzing naar de andere thread. Is maar mijn mening he. Ik waardeer je initiatief in ieder geval zeer!

Comment

was ik van plan te doen, maar ik heb l enige tijd erin gestoken hoor, dat is niet zo gemakkelijk als je denkt.

bij deze zijn mijn bijdragen veranderd, opnieuw, en terug een beetje te volgen

Comment

Working...
                        X