Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pixomedia batterijen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Pixomedia batterijen

Heeft er iemand goede of slechte ervaringen met pixo-media ( pixo power ) batterijen.

Gisteren namelijk bij topfoto een all-in-one A510-setje gekocht en daar zaten 4 oplaadbare batterijen + mini-herlader van pixo power bij. Maar nu blijken die batterijen t niet geweldig te doen in m'n camera. Ik had ze volledig opgeladen maar de batterij was volgens de camera meteen weer leeg, in m'n discman en in de batterijentester werden ze als volledig geladen omgeschreven. Ik ga morgen eens bellen naar topfoto, maar wil toch ff weten of hier iemand ervaringen heeft met deze batterijen en oplader...

Alvast bedankt
    Mijn DeviantArt

Re: Pixomedia batterijen

Hoi,

Ik heb al vele type geprobeerd. Allemaal niet zo geweldig. Tot dat ik laatst de batterijen van Varta gebruik. Dat zijn die MH 2300 mAH. Ze zijn niet goedkoop maar zeer goed (persoonlijk) Mocht je meer willen weten en waar je ze kan betrekken dan moet je effe een mailtje sturen. Ik weet namelijk niet of ik dat hiet mag vermelden.

Groet,
    Marco
    Nikon D70 | Nikkor AF-S DX 18-70 | Nikkor AF-S 70-300 G | Sigma 105 DG 2.8 macro | Nikon SB600

Comment

Working...
    X