Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

heb nog laptop harddisk : wat te gebruiken als foto opslag?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• heb nog laptop harddisk : wat te gebruiken als foto opslag?

Ik heb nog een laptop hd liggen.
    Welk merk verkoopt iets x-drive achtig maar dan zonder hd waar ik deze in kan steken?
    Moet CF kaartjes kunnen copieren en liefst op standaard batterijen werken

Jo.
    A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
    Nikon stuff

Re: heb nog laptop harddisk : wat te gebruiken als foto opslag?

de PD7X, snel bakske... met AA's. doe maar eens een search op PD7X.. Hier goede prijzen. http://www.powerinnumbers.com.au/

zie wel dat je harde schijf niet te veel vermogen verbruikt... specs van hdd.. anders lopen de batterijen direct leeg!! (als je het niet moest vinden, geef model eens door)

Lesley.
    -=- Light is the key...

Comment

zal rond de 50-60 EUR kosten, met verzending erbij wordt het duurder. is ook afhankeleijk van model tot model. mijn prijzen zijn eBay-prijzen

You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
      [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
      Imagening the world with Nikon and Tamron stuff

Comment

Wat is niet veel? op het label staat 5v / 500mA
        Heb geen idee of 500mA veel of weinig is.
        Op de site staat wel niet of ze zonder hd te krijgen zijn en welke hd er eventueel in passen. Mijne is een Travelstar (nog IBM, nu is het hitachi)

Jo.

Oorspronkelijk geplaatst door de.lesse.be
        de PD7X, snel bakske... met AA's. doe maar eens een search op PD7X.. Hier goede prijzen. http://www.powerinnumbers.com.au/

zie wel dat je harde schijf niet te veel vermogen verbruikt... specs van hdd.. anders lopen de batterijen direct leeg!! (als je het niet moest vinden, geef model eens door)

Lesley.
        A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
        Nikon stuff

Comment

ah gezien, je moet in de shop zelf zijn om te zien dat ze ook zonder hd geleverd kunnen worden.

Jo.
          Nikon stuff

Comment

het model begint met IC... of HTS... daaruit kun je zien of de hdd veel verbruikt of ni in Watt... Ja, en AA's gebruiken liefst boven de 2300mAh. Zowat elke 2,5" hdd van een laptop past er in... (geen van 255Meg of zo.. )
            -=- Light is the key...

Comment

heb ondertussen de spec van de fujitsu's gevonden en daar staat als ze lezen of schrijven +/- 2 watt verbruiken.
              dwz dat de Travelstar daar iig niet ver boven zit.
              Bedankt.

Jo.
              Nikon stuff

Comment

meestal zijn de recente hdd's zeer goed... er zitten wel sommigen bij die zéér veel slikken (stroom)... merkgebonden mag je niet zien... je moet echt op model zoeken, want ik heb ook nog een hdd liggen van 20gb, die zie vreet AA's... steek ik er een fujitsu (60gb) of zo MHT-model, dan doe ik wel 2x zo lang met de AA's... (tis om maar een voorbeeld te geven)...

-> Ik weet eigenlijk niet of veel mensen hier op letten, maar als je toch maar 1 hdd hebt, kun je niet echt vergelijken..
                -=- Light is the key...

Comment

Kijk eens op www.conrad.nl ... staat direct op homepage ... 99,95 euro (fotobank met kaartlezer)

Groetjes,

DVdB
                  Zo'n schattig Nikon kodakske en wat glas erbij ...

Comment

Working...
                  X