Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

VOORLOPIG GESLOTEN: Groepsaankoop Dane-Elec 1GB CF

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• VOORLOPIG GESLOTEN: Groepsaankoop Dane-Elec 1GB CF

hoi iedereen. bij deze zal ik ook maar een groepsaankoop starten zeker? hehe

ik kan tegen de prijs van 70 dollar (momenteel +/- 55 EUR), en een kleine kost voor verzending aan 1 GB kaartjes geraken. deze zijn van Dane-elec, 40x high speed (lezen@6MB/s, schrijven @3MB/s), met Toshiba chips.

ik ga zelf nog eens uitzoeken of dit een mooi aanbod is. ik ben niet op de hoogte. echter heb ik via email wel de bevestiging dat een aankoop in grote getale mogelijk is, tegen deze prijs. verzendkosten zijn niet zo veel, aangezien het niet veel weegt, en met een groepsaankoop kan dit over veel kartjes gespreid worden.

ik houd jullie op de hoogte. mocht er interesse zijn, mag je dit altijd melden IN DIT FORUM. GEEN PM of EMAIL !!!!!!

DIT IS OOK GEEN BEVESTIGING VAN AANKOOP. SLECHTS EEN INSCHATTING OF ER BELANGSTELLING IS.

waarom doe ik dit? wel, ik wou eens zien of die prijs toch niet mogelijk was van sven (die eerste dan).

kaartjes komen van zeer gerespecteerde amerikaanse verdeler. ik houd de traditie in ere, en vermeld geen naam

factuur: me dunkt van niet, wordt eventueel onderzocht
    Last edited by ajuin; 9 februari 2005, 19:40.

You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
    [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
    Imagening the world with Nikon and Tamron stuff

Re: Groepsaankoop Dane-Elec 1GB CF

Gewoon stom vraagske.....

Als de kaartjes in amerika, tegen een prijs van 55 euro besteld wordt, en de kaartjes komen belgie binnen, en de douane ziet dit, en wil ook iets van"invoertaxen"...... wat gebeurt er dan ?

Als ik aan 55 euro bestel, hou ik niet echt van "extra" kosten achteraf.....
    To make your dreams come true, wake up

Comment

just, even te snel geweest. ok, bij deze wordt deze mogelijkheid geschrapt. ik heb namelijk ook al een keer fors mogen bijbetalen, en kan dus niets verzekeren nadien.

wie dit kan uitzoeken, of dit mogelijk is, weet het maar te zeggen. geen slotje op dit topic, maar wel voorlopig op de groepsaankoop !!!!

mogelijkheden zijn: iemand die douanepraktijken door en door kent, die advies kan geven. andere mogelijkheid dat een bekende BD-verkoper zo'n bestelling afneemt. dan vervalt douane veronderstel ik........ misschien dan zelfs btw-voordeel............

ALS IEMAND HIERMEE KAN HELPEN, ALTIJD WELKOM!!! er is duidelijk belangstelling voor geweest... je helpt er vele mensen mee!!!
      Last edited by ajuin; 9 februari 2005, 19:46.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jdm
        Gewoon stom vraagske.....

Als de kaartjes in amerika, tegen een prijs van 55 euro besteld wordt, en de kaartjes komen belgie binnen, en de douane ziet dit, en wil ook iets van"invoertaxen"...... wat gebeurt er dan ?
        Hallo,

Tof dat er nog mensen zijn die durfen initiatief nemen!

Hopelijk heb je evenveel intresse als mijn eerste keer (maar hou er dan wel met rekening dat dit hopen werk meebrengt !!!)

invoertaksen: Ja, daar moet je mee rekening houden, want anders verkoop je in het zwart! In de europese unie is er vrij vervoer van goederen, maar in Amerika dus niet.

Heb je nog vragen? Mail me maar

Sven

Comment

Re: VOORLOPIG GESLOTEN: Groepsaankoop Dane-Elec 1GB CF

gaan we hier een btw carroussel opstarten of zo ????

een klein beetje voorzichtigheid lijkt hier wel op zijn plaats

Comment

ik wacht op antwoord van de verkoper, eens zien hoe hij het gaat regelen. misschien nog een prijsverlaging.

prijs van $70 staat vast, dat is echt de plafondprjs voor het kaartje (niet minimum dus!!), maar verzending wil ik uiterst betrouwbaar laten verlopen, en dat kost dan ook een BEETJE. ik wacht terug op de verkoper.

mocht hij geen prijsverlaging doorvoeren, dan hoop ik dat een mogelijkheid gezocht wordt voor de douane op een correcte manier te kunnen omzeilen. er is een verschil tussen belastingen ontwijken (legaal), en ontduiken (illegaal).

Comment

komt dat wettelijk nie op't zelfde neer
              foto als spiegel of als venster?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door parakiet
                komt dat wettelijk nie op't zelfde neer
                Nee, het één is legaal en het andere illegaal.

Comment

dan mag je mij eens uitleggen hoe jij voor 50 kaartjes de douane en btw op 'legale' manier kan/mag omzeilen

pas op, ik wil hier zeker geen groepsaankoop doen mislukken, maar een beetje voorzichtigheid is m.i. wel geboden (kwestie van iedereen nadien nog eens 25 tot 30 % te laten bijbetalen)

mark

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door markymark
                    dan mag je mij eens uitleggen hoe jij voor 50 kaartjes de douane en btw op 'legale' manier kan/mag omzeilen.
                    Ja, dat wil ik ook wel eens weten.

Comment

Ik heb vandaag 2 stuks gekocht bij www.geheugenkaart.be de ultra 2 van sandisck 1GB voor 85 eurokes en heb er geen spijt van dat ik achter den hoek kan kopen aan een super prijsje kwestie van als er iets aankomt hé
                      Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

Comment

Working...
                      X