Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zwart/wit fotoprinter.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Zwart/wit fotoprinter.

Ik zoek een fotoprinter die mooie, scherpe z/w afdrukken tot A4-formaat afdrukt, dus zonder cyaan-, groen-, .... zweem, de snelheid is van geen belang.
    Als je in de fotohandel vraagt om een testafdruk te maken, dan kan dit niet wegens te omslachtig.... niet echt professioneel dus. Via allerhande testverslagen blijkt dat de HP Photosmart 8450 'n deftige z/w printer is. Bij Epson zouden de spuitmondjes snel verstopt zijn ....

Graag jullie tips/ervaringen, al dan niet positief.

Dank bij voorbaat,
    Bert
    Last edited by Digibert; 6 februari 2005, 18:34. Reden: spelfout !
    Black & White Photography : www.bertvanpaepegem.be

Re: Zwart/wit fotoprinter.

Epson werkt prachtig, maar mag niet te lang stilstaan!
    momenteel kan ik "aanvaardbare digitale zwart-wit afdrukken maken, ik kan U echter verzekeren dat dit een zoektocht is geweest met vallen en opstaan en veel tevergeefs investeren.

Voor héél het verhaal kan je best is op bezoek komen.
    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Ongeveer 2 weken heb ik een "Epson stylus photo R800" aangeschaft. Alhoewel ik dit toestel nog niet volledig ken, moet ik toch zeggen dat ik onder de indruk ben van zowel de kleur als de zwart/wit prints. Zelfs op aldi fotopapier! Alleen had ik gehoopt op een beetje meer glans. (Ik hou namelijk van hoogglans, zoals vroeger met Cibachrome en Ilford Multigrade -met UV droger- haalbaar was.)
      https://waltertalboom.be-
      Medewerker RvB - belgiumdigital vzw

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Walt
        Ongeveer 2 weken heb ik een "Epson stylus photo R800" aangeschaft. Alhoewel ik dit toestel nog niet volledig ken, moet ik toch zeggen dat ik onder de indruk ben van zowel de kleur als de zwart/wit prints. Zelfs op aldi fotopapier! Alleen had ik gehoopt op een beetje meer glans. (Ik hou namelijk van hoogglans, zoals vroeger met Cibachrome en Ilford Multigrade -met UV droger- haalbaar was.)
        Als je het photo professional papier van pelikan gebruikt, krijg je pas wat je wil: hoogglanzend en raar maar waar, een beter kleurweergave

Comment

Working...
        X