Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gaan D70 en Falcon Eyes samen ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Gaan D70 en Falcon Eyes samen ?

Ik heb op een engelstalige site iets gelezen over problemen om met de Nikon D70 en flitsinstallatie van Falcon Eyes te ontsteken. Er zou ook geen oplossing voor bestaan. Kan dit kloppen?
    Heeft hier iemand deze combinatie D70 en Falcon Eyes flitsinstallatie. Welk type heb je en wat zijn de ervaringen. Ik zoek een betaalbare installatie voor modelfotografie.
    Nikon D70 AF-S 18-70mm Sigma EF-500 DG SUPER NA i-TTL

Re: Gaan D70 en Falcon Eyes samen ?

Als je met een IR zender op je toestel werkt zie in geen enkel probleem is de samenwerking.
    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Er komt regelmatig iemand met een D70 in de studio met me samen werken en geen enkel probleem. Met geen enkel toestel is er een probeem trouwens, falcon-eyes is prima.
      Types , Heb verschillende WS 300 WS 600 WS 900, vanaf de WS300 zit er een ventilator in en dat vind ik toch wel belanrgijk, in WS250 en niet.
      Er wordt steeds met een draadloze trigger gewerkt.
      Last edited by Potske; 4 februari 2005, 14:27.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357
        Als je met een IR zender op je toestel werkt zie in geen enkel probleem is de samenwerking.
        Dat klopt, en de prijs voor de IR zender + IR ontvanger (4 kanalen ) is 65€ bij www.GSL.be .
        Ik heb hem zelf deze week gekocht, en geweldig tevreden over

Comment

Working...
        X