'Ridata Pro 80x echt niet zo snel, voor MIJ geen PIN meer!' Onlangs opende ik een topic met deze titel. Zie ook hier:
Een aantal reply'ers wezen mij er terecht op dat ik dat klacht bij PIN moest neerleggen en kon vragen om een oplossing.
Doch Vasa heeft nu, na een week en diverse mails van mij aan zijn adres, nog niet gereageerd. Als hij iets kan verkopen
is hij er snel bij, maar nu houdt hij zich doof. Ik heb dan ook geen vertrouwen meer in deze firma.
In het verleden viel mij wel vaker op dat hij bij reclamatie de ene keer snel reageert en dat hij andere keer iemand met een
klacht diverse keren laat mailen, alvorens antwoord te geven.
Misschien weet hij niet dat ik ook op dit forum kom, maar als dat de reden is dat hij de ene keer alerter reageert, dan de
andere keer, vind ik het helemaal bedenkelijk.
Voor mij is de zaak gesloten en ik heb het kaartje inmiddels verkocht, maar iedereen is gewaarschuwd.
Een aantal reply'ers wezen mij er terecht op dat ik dat klacht bij PIN moest neerleggen en kon vragen om een oplossing.
Doch Vasa heeft nu, na een week en diverse mails van mij aan zijn adres, nog niet gereageerd. Als hij iets kan verkopen
is hij er snel bij, maar nu houdt hij zich doof. Ik heb dan ook geen vertrouwen meer in deze firma.
In het verleden viel mij wel vaker op dat hij bij reclamatie de ene keer snel reageert en dat hij andere keer iemand met een
klacht diverse keren laat mailen, alvorens antwoord te geven.
Misschien weet hij niet dat ik ook op dit forum kom, maar als dat de reden is dat hij de ene keer alerter reageert, dan de
andere keer, vind ik het helemaal bedenkelijk.
Voor mij is de zaak gesloten en ik heb het kaartje inmiddels verkocht, maar iedereen is gewaarschuwd.
Comment