Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ridata Pro 80x echt niet zo snel, voor MIJ geen PIN meer! UPDATE

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Ridata Pro 80x echt niet zo snel, voor MIJ geen PIN meer! UPDATE

    Ik ben ook kanidaat ,gisteren mijn sd-card gekregen,na een paar mailtjes.
    Dit is het antwoord dat ik verleden week gekregen had nadat ik een mailtje gestuurd met de vraag hoe het kwam dat het zo lang duurde.

    Hi Peter,

    Nothing is wrong, it is just that girl that looks after the order is not here, she took few days of work because it is middle of summer now.

    I know she was dealing with some returns and might have send them back. She is coming on Monday and we can fix than. I recall your name when parcel came in, so I am sure it is here and everything would be ok.

    Please just be patient few more days.


    Best Regards
    Vasa Carapic

    E-Mail: vasa@bigpond.net.au


    Groeten Rusty
    Ik haat vriendjespolitiek

    Comment


    • #17
      Re: Ridata Pro 80x echt niet zo snel, voor MIJ geen PIN meer! UPDATE

      Oorspronkelijk geplaatst door Rusty
      Ik ben ook kanidaat ,gisteren mijn sd-card gekregen,na een paar mailtjes.
      jij hebt tenminste nog 'n antwoord op je mail gehad ...ik noppes, nada...nikske

      Comment


      • #18
        Re: Ridata Pro 80x echt niet zo snel, voor MIJ geen PIN meer! UPDATE

        Oorspronkelijk geplaatst door Wim
        Uit naam van BD heb even m'n oor te luisteren gelegd bij Vasa en als officiëel antwoord mag ik hetvolgende posten:


        Hi Wim,

        Thanks for taking the time to write to me. As you guessed it we had some
        problems moving from one to another address and are just about fixed all
        the things we need to do so we can continue our business the way we are known
        for, which is fast answers of e-mails and fast shipment.

        If you could post please for me that I do apologise for being little bit
        slow to all customers from Belgium Digital, and that we are getting back to
        sort everything out. One thing is certain that no-one will be out of any
        product they have purchased. Everybody will receive their products.

        Sometimes also we do have some problems that are out of our hands, for
        example just right now we have Chinese New Year coming by the
        end of this week. There is also shortage of 1 GIG Cf cards believe it or not, and all
        the allocation promised to me before New Year disappear and it is cut down
        to minimum level, which is less than I need.

        For that reason I will not be able to offer you any cards until around 15 of
        February when they are all back to work and back to hopefully normal
        shipment. I am just waiting for another try to get those cards before, so I
        will know today - but just the quantity I need.

        And please rest assured your members that I am here and that I will look
        after their e-mails and orders, and to apologise them I wish to reward them
        with X-drive VP6210 - 40 GIG
        Hope they will forgive me - as it is bit of my fault even moving - you know
        how it is, but that should not be their concern.

        Best Regards
        Vasa Carapic

        E-Mail: vasa@bigpond.net.au


        Hoe we die xdrive gaan verloten staat nog niet concreet vast, ik moet nog overleggen binnen de crew... Ik speel wel met het idee om hem eventueel te verloten enkel onder de mensen die kunnen aantonen dat ze bij PIN een kaartje hebben gekocht/besteld in de periode december 2004 - januari 2005. Het gaat ten slotte om de mensen die het slachtoffer zijn geweest van z'n verhuis...
        Stel voor dat de crew in het vervolg bij elk (communicatie)probleem tussen forumleden en leveranciers zo attent is om met de betreffende leverancier contact op te nemen. Ik ziet al voor me. Canon stuurt een 300D, Nikon een D70, Epson de nieuwste printer, enz. Dat worden nog lotterijen

        Comment


        • #19
          Re: Ridata Pro 80x echt niet zo snel, voor MIJ geen PIN meer! UPDATE

          Zoals ik reeds eerder schreef in dit topic heb ik ook een tijdje moeten wachten op mijn CF kaartje.
          Na aanvraag om uitleg kreeg ik volgend bericht (op 17 januari 2005) terug :

          It just happened that this time we moved the office so had little bit of trouble to set everything up. However your item has been sent and we sent you tracking number. Best Regards Vasa Carapic

          Comment


          • #20
            Re: Ridata Pro 80x echt niet zo snel, voor MIJ geen PIN meer! UPDATE

            And please rest assured your members that I am here and that I will look
            after their e-mails and orders, and to apologise them I wish to reward them
            with X-drive VP6210 - 40 GIG



            Begrijp ik hier nu uit , dat een ieder die een kaartje heeft besteld , een Xdrive krijgt ?
            Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
            Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

            Comment


            • #21
              Re: Ridata Pro 80x echt niet zo snel, voor MIJ geen PIN meer! UPDATE

              Oorspronkelijk geplaatst door j@n
              Stel voor dat de crew in het vervolg bij elk (communicatie)probleem tussen forumleden en leveranciers zo attent is om met de betreffende leverancier contact op te nemen. Ik ziet al voor me. Canon stuurt een 300D, Nikon een D70, Epson de nieuwste printer, enz. Dat worden nog lotterijen
              Niet bij elke leverancier, er zijn hier nu eenmaal een aantal online shops zeer populair zoals o.a. pin, geheugenkaart.be, cornévaniperen.nl en topfoto.de. Als blijkt dat er een aantal mensen klachten hebben en we zelf (als crew) al deals gesloten hebben (pin sponsorde vorig jaar 3 x-drives die we verloot hebben onder de leden) dan willen we ook wel eens weten wat er juist aan de hand is...
              Sony A7RIV - Sony 16-35 f2.8 GM - Tamron 35-150 f2-f2.8 - Tamron 150-500 f5-f6.7 - Metz 54MZ-4i / SCA3302 M9 - Lowepro Slingshot 200AW

              Comment


              • #22
                Re: Ridata Pro 80x echt niet zo snel, voor MIJ geen PIN meer! UPDATE

                Oorspronkelijk geplaatst door Wim
                Uit naam van BD heb even m'n oor te luisteren gelegd bij Vasa en als officiëel antwoord mag ik hetvolgende posten:


                Hi Wim,

                Thanks for taking the time to write to me. As you guessed it we had some
                problems moving from one to another address and are just about fixed all
                the things we need to do so we can continue our business the way we are known
                for, which is fast answers of e-mails and fast shipment.

                If you could post please for me that I do apologise for being little bit
                slow to all customers from Belgium Digital, and that we are getting back to
                sort everything out. One thing is certain that no-one will be out of any
                product they have purchased. Everybody will receive their products.

                Sometimes also we do have some problems that are out of our hands, for
                example just right now we have Chinese New Year coming by the
                end of this week. There is also shortage of 1 GIG Cf cards believe it or not, and all
                the allocation promised to me before New Year disappear and it is cut down
                to minimum level, which is less than I need.

                For that reason I will not be able to offer you any cards until around 15 of
                February when they are all back to work and back to hopefully normal
                shipment. I am just waiting for another try to get those cards before, so I
                will know today - but just the quantity I need.

                And please rest assured your members that I am here and that I will look
                after their e-mails and orders, and to apologise them I wish to reward them
                with X-drive VP6210 - 40 GIG
                Hope they will forgive me - as it is bit of my fault even moving - you know
                how it is, but that should not be their concern.

                Best Regards
                Vasa Carapic

                E-Mail: vasa@bigpond.net.au


                Hoe we die xdrive gaan verloten staat nog niet concreet vast, ik moet nog overleggen binnen de crew... Ik speel wel met het idee om hem eventueel te verloten enkel onder de mensen die kunnen aantonen dat ze bij PIN een kaartje hebben gekocht/besteld in de periode december 2004 - januari 2005. Het gaat ten slotte om de mensen die het slachtoffer zijn geweest van z'n verhuis...
                Ik ben ook akkoord, ik heb er in december 2004 9 gekocht. Ik heb ook een tweetal weken moeten wachten.

                Groetjes
                Lionheart

                Fujifilm finepix S7000, Metz Mecablitz 36-C2, 1x RIDATA CF 1Gb 80x, 2x CF 128 Mb PQI 40x, Vanguard Millenium 3 statief, Shutter release cable, Lowepro Nova 1 AW.

                Comment


                • #23
                  Re: Ridata Pro 80x echt niet zo snel, voor MIJ geen PIN meer! UPDATE

                  Ik ben ook akkoord, heb een x-drive verleden jaar gewonnen, maar... ach.. meedoen is belangrijker dan winnen(zegt men).

                  Comment


                  • #24
                    Re: Ridata Pro 80x echt niet zo snel, voor MIJ geen PIN meer! UPDATE

                    Er is er nog eentje die van zich niets laat horen de laatste tijd. Heb al een paar mailtjes gestuurd naar de Corné en geen antwoord. Zijn er nog die hem niet kunnen bereiken?

                    Groetjes,
                    Pol.
                    Leeft en LAAT LEVEN !

                    Comment


                    • #25
                      Re: Ridata Pro 80x echt niet zo snel, voor MIJ geen PIN meer! UPDATE

                      Oorspronkelijk geplaatst door Pol Callens
                      Er is er nog eentje die van zich niets laat horen de laatste tijd. Heb al een paar mailtjes gestuurd naar de Corné en geen antwoord. Zijn er nog die hem niet kunnen bereiken?

                      Groetjes,
                      Pol.
                      Hij is deze week op verlof(zie ook op zijn site), 'k zit ook op een pakje te wachten..

                      Comment


                      • #26
                        Re: Ridata Pro 80x echt niet zo snel, voor MIJ geen PIN meer! UPDATE

                        Oorspronkelijk geplaatst door Pol Callens
                        Er is er nog eentje die van zich niets laat horen de laatste tijd. Heb al een paar mailtjes gestuurd naar de Corné en geen antwoord. Zijn er nog die hem niet kunnen bereiken?

                        Groetjes,
                        Pol.
                        Op Corné's website staat volgende tekst...mss kan dit helpen
                        Wij zijn met vakantie van 29 januari tot en met 6 februari a.s. Dit betekent dat wij gedurende deze periode geen emailberichten kunnen beantwoorden. Daarnaast geldt dat orders die na zaterdag 22 januari worden geplaatst pas in de week na 6 februari zullen worden uitgeleverd
                        Na stopzetting herbegonnen met een 60D...

                        Comment


                        • #27
                          Re: Ridata Pro 80x echt niet zo snel, voor MIJ geen PIN meer! UPDATE

                          Thanks Teddy en Haai8. Was mij niet opgevallen.

                          Groetjes,
                          Pol.
                          Leeft en LAAT LEVEN !

                          Comment


                          • #28
                            Re: Ridata Pro 80x echt niet zo snel, voor MIJ geen PIN meer! UPDATE

                            Ik heb Vasa het voorstel gedaan om de xdrive te verloten onder forumleden die het laatste half jaar iets gekocht hebben bij PIN en hij vond het een uitstekend idee.

                            Dus we gaan als volgt te werk:

                            - iedereen (alle forumleden) die tussen september 2004 en februari 2005 iets gekocht hebben bij PIN mogen mij hun PIN transaction ID emailen ( secretariaat@belgiumdigital.com ) samen met de bestellingsdatum (vasa zal het nummer controleren)
                            - op de eerstkomende bijeenkomst houden we een trekking in publiek en zal een onschuldige (kinder?)hand een briefje kiezen uit een zak. Je hoeft niet aanwezig te zijn, je zal per email verwittigd worden als je gewonnen hebt en het zal in het forum gepost worden...
                            Ik heb hier een nieuwe thread gestart om het wat overzichtelijker te houden, gelieve daar verder te posten als het over de verloting gaat...

                            wim
                            Last edited by Wim; 5 februari 2005, 21:15.
                            Sony A7RIV - Sony 16-35 f2.8 GM - Tamron 35-150 f2-f2.8 - Tamron 150-500 f5-f6.7 - Metz 54MZ-4i / SCA3302 M9 - Lowepro Slingshot 200AW

                            Comment


                            • #29
                              Re: Ridata Pro 80x echt niet zo snel, voor MIJ geen PIN meer! UPDATE

                              is midden augustus 04 ook goed ?
                              www.loft6.be

                              Comment


                              • #30
                                Re: Ridata Pro 80x echt niet zo snel, voor MIJ geen PIN meer! UPDATE

                                Heb ik 'm gewonnen?

                                Comment

                                Working...
                                X