Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon 300 D + Sigma 500 DG ST EO ETTL

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Canon 300 D + Sigma 500 DG ST EO ETTL

Heeft er iemand ervaring met de 300D in combinatie met de Sigma-flitser?
    Waar kan ik vinden wat nu juist mijn mogelijkheden zijn?

Kan ik enkel de camera op de P-stand of op het groene rechthoekje zetten en de Flits op "TTL" ? Of kan ik ook op Av en Tv werken ?

Is 1/60 de enig mogelijke sluitertijd bij het gebruik van de flitser?

Je merkt, ik heb nogal wat vragen en vind hier niets over noch in de handleiding van de flitser, noch in de handleiding van de 300D

Wie kan mij helpen...

Dank bij voorbaat
    Olympus OMD E5 + Pana 14 2.5 + Pana Leica 25 1.4 + Oly 45 1.8 + Oly 14-150 + Manfrotto 719B + Canon Selphy + Colorvision Spyder 2

Re: Canon 300 D + Sigma 500 DG ST EO ETTL

Oorspronkelijk geplaatst door eddy0847
    Heeft er iemand ervaring met de 300D in combinatie met de Sigma-flitser?
    Waar kan ik vinden wat nu juist mijn mogelijkheden zijn?

Kan ik enkel de camera op de P-stand of op het groene rechthoekje zetten en de Flits op "TTL" ? Of kan ik ook op Av en Tv werken ?

Is 1/60 de enig mogelijke sluitertijd bij het gebruik van de flitser?

Je merkt, ik heb nogal wat vragen en vind hier niets over noch in de handleiding van de flitser, noch in de handleiding van de 300D

Wie kan mij helpen...

Dank bij voorbaat

De flits kun je in alle standen gebruiken en ook boven een sluitertijd van 1/60... Standaard zowieso al tot 1/200 of 1/250, maar door de flits in high-speed synch te zetten ook met een kortere sluitertijd...
    Canon 10D, glass, flashes & extra's
    Fuji S602Z & extra's
    www.CooMa.be BD0176BE

Comment

Hoe zet ik deze flits in high-speed sync ? En wat betekent high-speed sync?

Misschien domme vragen, maar ik weet er weinig of iets vanaf en ik kan zoals gezegd in geen enkele handleiding iets vinden.
      Olympus OMD E5 + Pana 14 2.5 + Pana Leica 25 1.4 + Oly 45 1.8 + Oly 14-150 + Manfrotto 719B + Canon Selphy + Colorvision Spyder 2

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door eddy0847
        Hoe zet ik deze flits in high-speed sync ? En wat betekent high-speed sync?

Misschien domme vragen, maar ik weet er weinig of iets vanaf en ik kan zoals gezegd in geen enkele handleiding iets vinden.
        Hoe je dat aanzet, hangt af van de flits, en dat zou in de handleiding moeten staan.
        High-speed synchronisatie betekent dat je dan ook kunt flitsen met sluitertijden korter dan 1/200...
        Canon 10D, glass, flashes & extra's
        Fuji S602Z & extra's
        www.CooMa.be BD0176BE

Comment

Working...
        X