Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon SB 600 en SB 600 (E) ???????

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Nikon SB 600 en SB 600 (E) ???????

zie net op een NL site , Nikon SB 600 en SB 600 (E)
    wat is het verschil ??? de ene is een paar eur meer dus er zit wel verschil op
    Nikon digi en analoog + Yashica Mat
    http://www.flickr.com/photos/donald-s

Re: Nikon SB 600 en SB 600 (E) ???????

SB600 Espania???
    Nikon D70 18-70 SB600 Nikon 80-200 AFS 2.8 50/1.8

Comment

Misschien E voor Europese versie?
      Nikon D70 Kit - SB600 - Sigma 135-400
      www.D-Noizz.be
      wim.proot@gmail.com

Comment

Heb het zelf al gevonden de uitleg stond bij de SB 800 (E) ,de E is dus 24 eur goedkoper en heeft alleen een Engelse handleiding, grijze import of zoiets zeker.Ik weet ni hoe da zit met de garantie .

Comment

verkoop in belgie is toch verplicht met handleiding in het nederlands
          foto als spiegel of als venster?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door parakiet
            verkoop in belgie is toch verplicht met handleiding in het nederlands
            Is dit inderdaad zo ? En geldt dit ook voor andere toestellen ?

Groetjes,
            Pol.
            Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pol Callens
              Is dit inderdaad zo ? En geldt dit ook voor andere toestellen ?

Groetjes,
              Pol.
              Is inderdaad zo : verplicht in de drie landstalen Nederlands, Frans, Duits, en dit geldt niet alleen voor alle toestellen maar voor alle produkten met een opschrift die in België verkocht worden. Is al een oude Wet, maar geldt nog steeds, met veel te weinig kontrole. In de praktijk moet de handelaar dus ook een vertaling geven of hij mag het niet verkopen. (bevoegd ministerie : Economische zaken)
              Nog een andere Wet : Voor werktuigen moeten zelfs alle vreemde opschriften op het tuig zelf, vervangen worden door de taal van de gebruiker (nederlands, frans of duits, en ik denk dat het in het nederlandstalig gedeelte in het nederlands moet zijn).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Potske
                Is inderdaad zo : verplicht in de drie landstalen Nederlands, Frans, Duits, en dit geldt niet alleen voor alle toestellen maar voor alle produkten met een opschrift die in België verkocht worden. Is al een oude Wet, maar geldt nog steeds, met veel te weinig kontrole. In de praktijk moet de handelaar dus ook een vertaling geven of hij mag het niet verkopen. (bevoegd ministerie : Economische zaken)
                Nog een andere Wet : Voor werktuigen moeten zelfs alle vreemde opschriften op het tuig zelf, vervangen worden door de taal van de gebruiker (nederlands, frans of duits, en ik denk dat het in het nederlandstalig gedeelte in het nederlands moet zijn).
                Hallo Potske,

Het verheugt mij enigzins dit te mogen vernemen. Dit is nu hier even naast de kwestie, maar heb onlangs een Bluetooth ontvangertje van Sony Ericsson gekocht te Ninove zonder nederlandstalige handleiding. Het toestelletje is na twee maanden stuk na weliswaar normaal gebruik en men weigert elke vorm van garantie ook. Heb dit apparaatje op factuur gekocht en vind, noch op de factuur, noch in de anderstalige handleiding enige vorm van garantievoorschriften. Wellicht kan ik mij nog eens beroepen op hogervermelde wet.
                Dank voor de reactie.

Groetjes,
                Pol.
                Last edited by enero; 30 januari 2005, 20:16.
                Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Heb het op een Hollandse site gevonden ,ik weet niet hoe het daar zit ,ze zijn voor de SB600 (E) 24 eur goedkoper maar ik vraag mij af hoe het zit met de garantie dan
                  BTW het prijsverschil met corne is minimaal dus ik zal wel één met NL handleiding kopen .

Comment

Working...
                  X