Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hoekzoeker voor D70

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Hoekzoeker voor D70

Dag iedereen,

Om iets comfortabeler mijn macro buitenopnames te kunnen doen ben ik op zoek naar de juiste hoekzoeker voor de D70.
    Op de Amerikaanse Nikon site zou het deze zijn + een Eyepiece adaptor : http://support.nikontech.com/cgi-bin...Z2U9MQ**&p_li=

Volgens de Europese Nikon site is het deze :

Kan iemand mij vertellen welke van de twee en waar te vinden ?

Groetjes,
    Pol.
    Last edited by enero; 27 januari 2005, 13:07.
    Leeft en LAAT LEVEN !

Re: Hoekzoeker voor D70

Groetjes,
    Pol.[/QUOTE]
    -----------------------------------------
    Hallo Pol ik heb onlangs die hoekzoeker DR-6 bij Corné besteld zal nog wel een 3 tal weken duren alvorens hij die binnen krijgt.
    ---------------------------------------------
    Nikon D70 Nikkor 12-24 mm en Minolta D7i
    Last edited by Erik.D; 26 januari 2005, 17:53.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Erik.D

Groetjes,
      Pol.
      -----------------------------------------
      Hallo Pol ik heb onlangs die hoekzoeker DR-6 bij Corné besteld zal nog wel een 3 tal weken duren alvorens hij die binnen krijgt.
      ---------------------------------------------
      Nikon D70 Nikkor 12-24 mm en Minolta D7i[/QUOTE]

Ach ja, onze huisleverancier, bedankt voor de tip.

Groetjes,
      Pol.
      Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

wat is het verschil tussen de DR3 en DR6 of is de DR6 gewoon een nieuwer model en de DR3 uit productie

Donald
        Nikon digi en analoog + Yashica Mat
        http://www.flickr.com/photos/donald-s

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Donaldduck
          wat is het verschil tussen de DR3 en DR6 of is de DR6 gewoon een nieuwer model en de DR3 uit productie

Donald
          Volgens mij is de DR6 het nieuwere model. Heb deze althans besteld bij Corné.

Groetjes,
          Pol.
          Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Ook wel aardig: op het Nikonians forum las ik dat de Canon Hoekzoeker C mbv de bijgeleverde adapterring op de D70 past!

The Canon Angle Finder C will fit the Nikon D70 with the adaptor (supplied) Ed-C. This finder allows dioptre adjustment and has 1.25x and 2.5x magnification. It also rotates through 360°. I use it on my D70 with the Sigma 105 Macro and it is superb.

Het ding kost 171 euro bij www.fotovideostore.nl en heeft ook nog eens als voordeel dat je het beeld in de zoeker 1.25x en 2.5x vergroten.
            Nikon D70 / CP880

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pascal s
              Ook wel aardig: op het Nikonians forum las ik dat de Canon Hoekzoeker C mbv de bijgeleverde adapterring op de D70 past!

The Canon Angle Finder C will fit the Nikon D70 with the adaptor (supplied) Ed-C. This finder allows dioptre adjustment and has 1.25x and 2.5x magnification. It also rotates through 360°. I use it on my D70 with the Sigma 105 Macro and it is superb.

Het ding kost 171 euro bij www.fotovideostore.nl en heeft ook nog eens als voordeel dat je het beeld in de zoeker 1.25x en 2.5x vergroten.
              De Nikon kan nl. tot 2x vergroten dacht ik. Hij kost wel een 25 € meer en weet niet of ie kan roteren.

Groetjes,
              Pol.
              Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Working...
              X