Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

A3 photo printer Canon of Epson

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: A3 photo printer Canon of Epson

Oorspronkelijk geplaatst door Svenmichiels
    Nog iemand nieuws, revieuws of prijzen gehoord of gelezen ivm de Epson Photo R1800
    mvg Sven
    Nope, na de pers release van februari heerst er totale stilt rond deze printer. We zullen vrees ik echt moeten wachten tot begin april. Adviesverkoopprijs was € 599. Dit zou de R1800 bijna even duur maken als de 2100. Op papier heeft hij betere specs dan de 2100, dus volgens mij gaat hij die ook vervangen.
    DigiCam

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DigiCam
      dus volgens mij gaat hij die ook vervangen.
      Tot Epson ander nieuws bekend maakt is de R1800 volgens hen niet de opvolger van de 2100. Deze zou eind dit jaar komen naar het schijnt.

Comment

Een Yahoo mailgroep, speciaal over de nieuwe A3 printer van EPSON.

de EPSON Stylus Photo R1800

Latest news coverage, email, free stock quotes, live scores and video are just the beginning. Discover more every day at Yahoo!

Comment

Ik heb onlangs (een tweetal maand geleden) een tweedehands Epson 1270 op de kop kunnen tikken om naast men i965 te zetten. tot nu toe zeer tevreden van, alleen is hij idd trager dan de canon.

Comment

Ik heb onlangs (een tweetal maand geleden) een tweedehands Epson 1270 op de kop kunnen tikken om naast men i965 te zetten. tot nu toe zeer tevreden van, alleen is hij idd trager dan de canon.
            Dan kan je vergelijken. Is er verschil in afdrukkwaliteit tussen beiden?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rover
              Dan kan je vergelijken. Is er verschil in afdrukkwaliteit tussen beiden?
              Nog nie echt, hij is trager (de epson dan)
              Het punt is dat ik eerst die z/w cartridges moet opsouperen.

Dan pas kan ik gaan vergelijken.

Comment

Working...
              X