Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Archos gmini 400

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Archos gmini 400

Ik ben een beetje aan het rond kijken voor een vervanger van mijn ipod en voor de toekomst een apparaat ik de CF kaartjes van de nikon D70 op kan legen. Ik kwam toen de archos gmini 400 tegen. Maar kan deze ook raw bestanden weergeven of enkel de jpegs of de jpegs die bij de raws zitten.
    En hoe zit het met de batterijduur?

Tijs
    Nikon D70 | nikkor AFS DX 18-70 f/3.5-4.5G | Nikkor AF 70-300 f/4-5.6G |Lowepro Nova 4 AW | Manfrotto 55db + 141RC

Re: Archos gmini 400

Ik heb een 400. nef's kent 'm niet, maar als opslag werkt het prima, cf erin en copy/paste. preview hoef ik niet al die kleine schermpjes zijn toch te klein om iets goed te beoordelen. En wat je zelf al zegt, preview via nef/jpg werkt wel.
    De duur van de accu, is voor mij toe nu voldoende geweest, op ne shoot 5 x een 512 over gezet en nix geen problemen.

Comment

Hoi!

Ik heb er ook zo eentje! Veelvuldig gebruikt op vakantie als foto-opslag.
      Foto's overpompen van CF naar archos gaat supersnel, zo'n 1-2 seconden per
      beeldje (in Fine Quality). Raw weergave ondersteund hij helaas niet, maar ik
      fotografeer toch zelden in raw.

Jammer vind ik dat de weergave na 3x vergroten op de display totaal niet
      geschikt is om bijv. scherpte te controleren. Volgens de manual is inzoomen
      op display van de archos geschikt tot afbeeldingen met een resolutie van 5mp;

Verder heeeeeel tevreden. Heb het toestel ook dagelijks mee naar't werk
      om muziek te luisteren, en ben heel tevreden over de batterij.

Stukken beter dan de ipod photo als opslagmedium!
      Last edited by yowan-kenobi; 15 februari 2005, 13:11.

Comment

Ik heb de Archos Gmini 220. Erg ouderwets na 6 maanden maar wel makkelijk in gebruik. Maar pas op !!! met portable storage. Mijn Gmini ging kapot. Ik kon nog wel mijn foto's op het schermpje bekijken maar de schijf was niet meer te benaderen. Ook de fabrikant had geen oplossing en de importeur heeft mij maar een nieuwe verstrekt. Alleen zijn 250 foto's verdwenen. Leve digitaal.

Comment

Working...
        X