Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

D70 remote

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: D70 remote

Die folie is dus niet te bespeuren aan de buitenkant vandaar dat ik het wou openkrijgen
    Waarschijnlijk zal er dus geen inzitten en misschien zijn de batterijen dan wel leeg...
    Probleem is dus dat ik het NIET OPEN KRIJG en ik durf er ook niet mee naar de plaatselijke fotozaak want heb het daar niet gekocht

Toch bedankt !

Comment

Pocket Pc stuurt D70 aan!

Ook mogelijk met je pocketpc, installeer het programma Novii Remote, gratis 2weken, en voeg de database set toe met de nikongegevens!!!

leuk!

mvg,
      Ollie

http://www.novii.tv/up/forum/viewtopic.php?t=321
      Nikon

Comment

Effe proberen uitleggen hoe dat dingetje zelf opengaat:

Als je het omdraait, zal je onderaan, op de achterkant het nummer 1 zien met een pijltje bij, het nummer 2 met een pijltje onder en de tekst BATT.

de truk is om het kleine lipje aan de linkerkant, net onder het cijfertje 1, naar rechts te trekken (in de richting van het pijltje erboven) en dan, terwijl je dit naar rechts houd, tegelijk aan het lipje trekken onder het cijfertje 2, eveneens in de richting van dat pijltje (naar onder dus)

Lipje 1 is eigenlijk een soort vergrendeling, eens je dat opzij duwt kan het het batterijdeurtje (nummer 2 feitelijk) openschuiven.

Toegegeven, erg handig is het niet, maar het lukt best wel hoor!

Oorspronkelijk geplaatst door Cathy
        Die folie is dus niet te bespeuren aan de buitenkant vandaar dat ik het wou openkrijgen
        Waarschijnlijk zal er dus geen inzitten en misschien zijn de batterijen dan wel leeg...
        Probleem is dus dat ik het NIET OPEN KRIJG en ik durf er ook niet mee naar de plaatselijke fotozaak want heb het daar niet gekocht

Toch bedankt !
        Nikon D7000 * Nikon AF-S 18-200 IF-ED VR DX * Nikon SB-600 Flitser * Nog wa frutsel

Comment

Working...
        X