Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon Pixma kopen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Canon Pixma kopen

Hallo,
    Denk er ook aan een pixma te kopen. Heb hier proefafdukken ( deze kan je gratis bestellen met een foto naar jou keuze via de Canon website) liggen van de ip8500 en de 5000. De 8500 vind ik prachtig, terwijl ik vind dat de
    5000 nogal vaal uitprint. Weinig kleurverzadiging denk ik. Heb ook nog de
    testprint van de 4000 besteld en dan zullen we zien.
    Heb reeds in vele forums gelezen dat de afdruk van de 4000 toch beter zou zijn (kleurverzadiging). Ben benieuwd.

Groetjes,
    Eric

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door rEDpOwA
      Hallo,
      Denk er ook aan een pixma te kopen. Heb hier proefafdukken ( deze kan je gratis bestellen met een foto naar jou keuze via de Canon website) liggen van de ip8500 en de 5000. De 8500 vind ik prachtig, terwijl ik vind dat de
      5000 nogal vaal uitprint. Weinig kleurverzadiging denk ik. Heb ook nog de
      testprint van de 4000 besteld en dan zullen we zien.
      Heb reeds in vele forums gelezen dat de afdruk van de 4000 toch beter zou zijn (kleurverzadiging). Ben benieuwd.

Groetjes,
      Eric
      De iP8500 is idd een dijk van een printer

Gr,

sailor
      Lid: BD 0249BE
      D70 / AF-S DX Zoom-Nikkor 18-70 f/3.5~4,5G IF ED*SIGMA AF 55-200 F/4-5.6 DC*CF 1G Transcend*SIGMA EF-500 DG SUPER iTTL*CP5700*HITI 730 PS*Canon Pixma iP8500*Minolta Scan Elite 5400*Lowepro Minitrekker*Lowepro Nova 5 AW

Comment

Ik heb mn i965 ingeruild voor een Pixma IP5000. De geen slechte ruil bleek achteraf. Ondanks dat de speciale photo magenta en photocyaan bij de 5000 niet meer gebruikt worden kon ik de kleuren niet slechter vinden. In de grijstinten denk ik iets beter zelfs.. maar moeilijk in te schatten. Gaat om hele kleine verschillen.
        Achteraf zeer content met de 5000.

Alleen die MVCD site.. wat een baggersite, wat een onnoemelijk lastige manier van zaken doen. Heb een bestelling gedaan, betaald en nu maar hopen dat ze het leveren.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Plofkop
          Alleen die MVCD site.. wat een baggersite, wat een onnoemelijk lastige manier van zaken doen. Heb een bestelling gedaan, betaald en nu maar hopen dat ze het leveren.
          Even mezelf quoten
          De inkt is binnen! Dus mijn twijfels waren onterecht

Comment

Working...
          X