Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Voorbije zaterdag CANON Pixma iP8500 afgehaald bij Ingo (TOP-FOTO) en dit is een sublieme printer! Prachtige afdrukken!
Wil je er meer over weten? Ask me!
Heb ook nen 8500 ondertussen, en ben er heel content van!
Had voorheen nen Canon i950, ik heb enkele afdrukken van testfoto's opnieuw gemaakt opde 8500 en de kwaliteit is nóg beter! (zelfde afdrukken, zelfde fotopapier, en vorige afdrukken niet verschenen, altijd in donkere map bewaard!)
Het grijs is nu veel beter grijs (vroeger een blauwzeem) en de kleuren zelf zijn frisser en levendiger (het orange is merkzaam "meer orange" tov vroeger toch iets fletser bvb)
Ik heb in elk geval geen spijt van m'n aankoop!
Nikon D7000 * Nikon AF-S 18-200 IF-ED VR DX * Nikon SB-600 Flitser * Nog wa frutsel
ik heb geen fotoprinter maar zit er ook over na te denken.
maar inverhouding: met een lab
hoeveel kost zon printer aan inkt ver 15x10?
dan heb je aanschaf printer en fotopapier. wat kost fotopapier eigenlijk?
gaat een geprinte foto net zo lang mee als een van het lab?
FZ10 35-420mm leica lens met IS en een f2.8 all the way
Canon EOS600d
Ik overweeg de aankoop van een nieuwe printer, die behalve huis tuin en keukenprints, ook af en toe een goeie foto moet aankunnen.
Ik bezit zelf een Canon Powershot G5, vandaar mijn keuze voor Canon.
Maar er is een Pixma 4000, 5000, 6000 en 8500.
Ik ben geneigd voor de 4000 te kiezen, ik las goeie kritieken en de prijs valt mee.
Zijn er hier die voor andere, duurdere types zouden gaan ?
Ik wil hem waarschijnlijn bij topfoto kopen (hoewel : 18 euro verzendkosten...)
Reacties van kenners ?
bedankt
Printers, die horen thuis in het Accessoires-forum.
seppuku (mod)
Heb je al eens een test afdruk laten maken van deze printers. Canon hier kan je dat!Je kan van meerdere printers een afdruk laten maken. Tip:neem dezelfde foto voor elke printer die je test.Neem er één waar veel kleur inzit dan zie echt de verschillen. Ik heb er hier liggen van de vorige reeks printers, en verwacht de volgende in mijn brievenbus .
Kijk ook eens bij pixmania Die heeft de goedkoopste prijs voor de 8500, de rest weet ik niet.
Groeten Jonas
Fotografie betekent 'schrijven met licht' Xposed Fujifilm X-Pro1 - Fujinon 35mm F/1.4 - Compact drive PD70X - Manfrotto 475B, 808RC4 en statieftas M100P - Ona Brixton field tan .
Heb je al eens een test afdruk laten maken van deze printers. Canon hier kan je dat!Je kan van meerdere printers een afdruk laten maken. Tip:neem dezelfde foto voor elke printer die je test.Neem er één waar veel kleur inzit dan zie echt de verschillen. Ik heb er hier liggen van de vorige reeks printers, en verwacht de volgende in mijn brievenbus .
Kijk ook eens bij pixmania Die heeft de goedkoopste prijs voor de 8500, de rest weet ik niet.
Ik weet het, maar bij pixmania zijn de verzendingskosten goedkoper.
Fotografie betekent 'schrijven met licht' Xposed Fujifilm X-Pro1 - Fujinon 35mm F/1.4 - Compact drive PD70X - Manfrotto 475B, 808RC4 en statieftas M100P - Ona Brixton field tan .
Kleine vraag, waar koop je blanco bedrukbare CD's - DVD's ?
Ik had er eentje hier en geprobeerd in de IP5000 maar het resultaat wil je niet zien, alle kleuren waren door elkaar gevloeid. Zoals een verfstreek op een vel plastic...
Is mij toen verteld dat de CD's hiervoor speciaal zouden zijn
als je bij topfoto die printer 8500 pixma koopt zit er dan nederlandstalige handleiding bij
kan er mij hier iemand raad bijgeven
en zijn er mensen die in de nabije toekomst naar daar gaan om eventueel mee te brengen of mee te rijden
grtz tweetty
als je bij topfoto die printer 8500 pixma koopt zit er dan nederlandstalige handleiding bij
kan er mij hier iemand raad bijgeven
en zijn er mensen die in de nabije toekomst naar daar gaan om eventueel mee te brengen of mee te rijden
grtz tweetty
Er is idd een Nederlandstalige handleiding bij, zowel een papieren (12 talen ) als een elektronische! Ook Nederlandstalige drivers en hulpprogramma's'
Gr,
sailor
Lid: BD 0249BE
D70 / AF-S DX Zoom-Nikkor 18-70 f/3.5~4,5G IF ED*SIGMA AF 55-200 F/4-5.6 DC*CF 1G Transcend*SIGMA EF-500 DG SUPER iTTL*CP5700*HITI 730 PS*Canon Pixma iP8500*Minolta Scan Elite 5400*Lowepro Minitrekker*Lowepro Nova 5 AW
Comment