Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bestelling bij PIN: nog geïnteresseerden?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Bestelling bij PIN: nog geïnteresseerden?

Beste Tony,

Ik kan je geen ongelijk geven maar hetgeen jij voorstelt qua opvolging via email is mij vreemd . Kan je dit misschien even toelichten zodat ik in de toekomst dit wel kan uitvoeren als ik terug een thread opstart? Alvast bedankt. Heb ik ondertussen al gevonden. Vorige keer gewoon overgekeken denk ik.

Toch ook nog even toelichten dat het niet om een groepsaankoop ging maar om de mogelijkheid om je bestelling van een product bij PIN (maakt dus niet uit welk product) mee te laten leveren via mij.

In de originele posting stond er ook gespecifieerd dat de bestelling in de weekend van 8 jan buitenging. Gelet op de zeer beperkte reacties (2 waren geïnteresseerd en 1 heeft samen met mij besteld) heb ik op zaterdagochtend mijn bestelling doorgegeven. Deze is trouwens prima verlopen.
    Ik had er evenwel aan kunnen denken om dit ook te posten op deze thread zodat er niet nog anderen tevergeefs iets zouden vragen . Moet ik zeker de volgende keer aan denken.
    In elk geval mijn welgemeende excuses aan de mensen die ik door mijn onkunde hopelijk slechts een beetje teleurgesteld heb.
    Last edited by Yammee; 12 februari 2005, 21:22.
    Rudi
    Fuji XT-4 en wat glas
    Web: Flickr

Comment

Hey Yammee

No hard feelings ... misschien was ik gisteren zelfs een beetje te bot in m'n reply, misschien omdat ik zelf ook nog wel een stukje Compact Flash wou bestellen
      En omdat ik hier al zolang ronddwaal dat ik al die forum-funkties als normaal beschouw

En have fun met je PD7X !

Comment

Kan je nu eens je ervaring posten met die PD7x?
        Het schijnt dat die echt snel en stevig is behalve op dat ene puntje
        en dat het rubberen klepje snel afbreekt. Dat heb ik toch al van meerdere
        personen gelezen. Kan jij hier eens je licht op laten schijnen?
        Anders bestel ik gewoon een VP3310 40GB voor €140 in duitsland.
        == Handstrap, lenskap en een hele hoop rekkertjes met toebehoren. ==

Comment

@Tony: geen probleem, fun zal ik zeker hebben; misschien tot op een SD eens

@Hippo: ik heb geen ervaring met andere soortgelijke toestellen en kan dus niet vergelijken. Hij zit in elk geval in een stevig metalen omhulsel en werkt inderdaad snel: bvb overdracht naar PC gaat sneller via dit toestel dan als ik mijn D70 rechtstreeks koppel. Opstarten van het toestel zelf duurt minder dan 5 seconden. Overzetten van de bestanden van een kaartje naar de HD kan ik moeilijk beoordelen gezien ik momenteel nog kleine kaartjes gebruik (128 MB). Naar mijn gevoel alleszins snel en correct.
          Ik vind dit toestel zeker een aanrader.
          Rudi
          Fuji XT-4 en wat glas
          Web: Flickr

Comment

Working...
          X