De Eizo CS2730 laat het na 5 jaar en 9 maanden afweten met een bruine/beige rand van ongeveer 2cm rondom het scherm met uitlopers in de hoeken. Het is zeer goed zichtbaar bij
witte en grijze achtergrond en in de lichte kleuren.
De website van Eizo.be eens opgezocht en alles eens goed doorgelezen hoe het met de garantie zit. De vijf jaar garantie ben ik dus over met negen maanden maar de er is ook nog
garantie als je de vijf jaar hebt overschreden maar nog geen niet aan 30.000 werkuren ziten daar zit ik nog onder met 26.500 uren op de teller. Staat ook in nog hun garantie dat ze
aan huis komen voor herstelling, (tijdelijke) vervanging en zo verder en eigenlijk alles te mooi om waar te zijn dus ik dacht dat komt wel goed in neem contact via hun website.
Er staat ook nog wel dat er een mogelijkheid is om deze op te sturen is maar dan in de originele verpakking al heb ik deze niet meer ik kan eerst een verpakking bij Eizo bestellen.
Dus een mail en en vlug van hen een antwoord dat ik voor alle vragen ivm reparaties (ook buiten de 5 jaar garantie) het EIZO REPAIR CENTER in Duitsland te contacteren via deze link:
https://www.eizo.be/en/support-servi...-contact-form/
Zij zullen u de procedure vervolgens doorgeven.
U kan steeds een bestek vragen en nadien beslissen of u wenst over te gaan tot reparatie (mits bestekkosten).
Er wordt wel steeds gevraagd om het EIZO scherm in de originele doos op te sturen dus gelieve dit duidelijk te vermelden dat u niet in het bezit bent van deze doos maar ook hieraan
zullen wellicht extra kosten verbonden zijn...
Dus een zekerheid op herstel heb ik nog niet en als ik de bestekkosten en kost verzending van de verpakking bij elkaar zou tellen en toch een nieuw scherm zou moeten kopen zou het mij
meer kunnen kosten dan dat ik het nu zo zou laten en direct een nieuwe aankoop.
Als ik voor een nieuw scherm ga dan blijf ik toch bij Eizo een CS2740 ben er altijd tevreden van Eizo geweest al heb ik nu de pech met het gedacht dat hij langer zou mee gaan.
Dus zit met de twijfel opzenden en zien wat er van komt of zo laten en gaan voor een nieuwe. Het is wel een beetje raar wat in hun garantie voorwaarden staat en toch wordt doorverwezen
naar Duitsland en alle uitleg in het Engels of het Duist moet doorgeven. Niet iedereen is deze taal machtig
witte en grijze achtergrond en in de lichte kleuren.
De website van Eizo.be eens opgezocht en alles eens goed doorgelezen hoe het met de garantie zit. De vijf jaar garantie ben ik dus over met negen maanden maar de er is ook nog
garantie als je de vijf jaar hebt overschreden maar nog geen niet aan 30.000 werkuren ziten daar zit ik nog onder met 26.500 uren op de teller. Staat ook in nog hun garantie dat ze
aan huis komen voor herstelling, (tijdelijke) vervanging en zo verder en eigenlijk alles te mooi om waar te zijn dus ik dacht dat komt wel goed in neem contact via hun website.
Er staat ook nog wel dat er een mogelijkheid is om deze op te sturen is maar dan in de originele verpakking al heb ik deze niet meer ik kan eerst een verpakking bij Eizo bestellen.
Dus een mail en en vlug van hen een antwoord dat ik voor alle vragen ivm reparaties (ook buiten de 5 jaar garantie) het EIZO REPAIR CENTER in Duitsland te contacteren via deze link:
https://www.eizo.be/en/support-servi...-contact-form/
Zij zullen u de procedure vervolgens doorgeven.
U kan steeds een bestek vragen en nadien beslissen of u wenst over te gaan tot reparatie (mits bestekkosten).
Er wordt wel steeds gevraagd om het EIZO scherm in de originele doos op te sturen dus gelieve dit duidelijk te vermelden dat u niet in het bezit bent van deze doos maar ook hieraan
zullen wellicht extra kosten verbonden zijn...
Dus een zekerheid op herstel heb ik nog niet en als ik de bestekkosten en kost verzending van de verpakking bij elkaar zou tellen en toch een nieuw scherm zou moeten kopen zou het mij
meer kunnen kosten dan dat ik het nu zo zou laten en direct een nieuwe aankoop.
Als ik voor een nieuw scherm ga dan blijf ik toch bij Eizo een CS2740 ben er altijd tevreden van Eizo geweest al heb ik nu de pech met het gedacht dat hij langer zou mee gaan.
Dus zit met de twijfel opzenden en zien wat er van komt of zo laten en gaan voor een nieuwe. Het is wel een beetje raar wat in hun garantie voorwaarden staat en toch wordt doorverwezen
naar Duitsland en alle uitleg in het Engels of het Duist moet doorgeven. Niet iedereen is deze taal machtig
Comment