Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Adapter EOS naar XF

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Adapter EOS naar XF

    Dat is pech hebben, laten weten aan amazon, ofwel geld terug of vervanging. Meestal zenden ze zelfs eerst je vervanging toe voordat je zelf de terugzending hebt gedaan (bij ons toch, maar we zijn dan ook veelkopers bij hen), succes ermee.

    Comment


    • #17
      Re: Adapter EOS naar XF

      vandaag dit topic gelezen zeer interessant werkt de fringer met elke Fuji body? heb canonlenzen maar nog geen Fuji body stefaan

      Comment


      • #18
        Re: Adapter EOS naar XF

        Ik heb de xt3 en xt4, bij beiden werkt dit goed.

        Comment


        • #19
          Re: Adapter EOS naar XF

          Ik vermoed ook dat het protocol verschil tussen Canon en Fuji niet voor de hand liggend is.
          Op Fuji lenzen zitten functies die Canon vanuit de body regelt. En omgekeerd.
          Vertaling wordt daardoor erg complex denk ik.
          Canon heeft zijn protocol specificaties ook nooit publiek gemaakt.
          Dat maakt het voor fabrikanten dat ze moeten terug vallen op reverse ingeneering.

          Comment


          • #20
            Re: Adapter EOS naar XF

            Ik heb een X-T1 en een X-E2s en al mijn Canon EF lenzen en zelfs mijn Tamron 10-24 voor canon werken perfect.
            Bij de Fringer heb je ook een USB aansluiting voor eventuele updates.
            Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
            Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

            Comment


            • #21
              Re: Adapter EOS naar XF

              aan iedereen bedankt voor de informatie

              Comment

              Working...
              X