Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Het enige probleem met al deze zaken is,dat je het nodige materiaal niet of bijna niet vindt.
Ik denk onder andere ook aan een aantal flashdiffusers voor macro.De ideëen zijn ongelooflijk,maar het materiaal niet te vinden.
Zeker en vast in deze corona-tijd.
Maar het blijft een leuke tip.
lijkt me leuk maar als ik goed zie is de clip die gebruikt van kunststof. Als dat zo is zou ik die vervangen door een metalen. Ik heb niet zo'n goede ervaringen met plastiekenclips. Zij zijn iets te kwetsbaar. Als het een metalen is dan is het volgens mij wel betrouwbaar.
Albums
Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.
Oorspronkelijk geplaatst door Lazy CharlesBekijk bericht
lijkt me leuk maar als ik goed zie is de clip die gebruikt van kunststof. Als dat zo is zou ik die vervangen door een metalen. Ik heb niet zo'n goede ervaringen met plastiekenclips. Zij zijn iets te kwetsbaar. Als het een metalen is dan is het volgens mij wel betrouwbaar.
Bedankt voor uw bezorgdheid, maar het is zoals Demuro zegt, een probleem om aan het nodige materiaal te geraken.
Ik kan deze nog voor een lichte compact camera gebruiken en later een betere maken voor mijn DSLR.
Oorspronkelijk geplaatst door Lazy CharlesBekijk bericht
Comment