Oorspronkelijk geplaatst door jelleken
Bekijk bericht
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Leder cameratas voor mirrorless + lens + extra lens + drone
Collapse
X
-
Re: Leder cameratas voor mirrorless + lens + extra lens + drone
-
-
Geen schoudertas, maar rugzak; Think Tank heeft een aantal tassen speciaal ontworpen voor drone gebruikers.
https://www.thinktankphoto.com/colle...otor-backpacks
Ik heb een klassieke Think Tank rugzak (airport commuter) en ben er uitermate tevreden over.
De kwaliteit overtreft LowePro tassen. Afwerking en details zijn tot in de puntjes.
Leave a comment:
-
Ik ben heel tevreden van deze: Tenba messenger-dna-11-dark-copper
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lazy Charles Bekijk berichter moet hier een item over dit onderwerp op het forum zijn maar ik vind het niet direct terug. Iemand zocht toen een modieuze tas die niet echt op een cameratas hoefde te lijken maar wel de functie moest kunnen vervullen en daar waren heel mooie suggesties bij.
Leave a comment:
-
er moet hier een item over dit onderwerp op het forum zijn maar ik vind het niet direct terug. Iemand zocht toen een modieuze tas die niet echt op een cameratas hoefde te lijken maar wel de functie moest kunnen vervullen en daar waren heel mooie suggesties bij.
Leave a comment:
-
Leder cameratas voor mirrorless + lens + extra lens + drone
Zijn er onder jullie die een lederen camera tas gebruiken of die mij kunnen zeggen waar ik echt een kwalitatieve draagzak kan vinden?
Ik ben op zoek naar een mooie schoudertas, genre "messenger bag" waar ik mijn sony A6300 met sigma 56mm in weg krijg, graag wil ik daar ook nog een extra lens bij kunnen meenemen en mijn Mavic Air met ipad mini en afstandsbediening.
Velen zullen nu denken dat ik daarvoor een wel zeer grote zak zal nodig hebben maar ik gebruik nu een klein type van lowepro en dat gaat eigenlijk perfect.
Alleen ben ik niet zo tevreden met de looks van deze tas.
Ik zoek iets wat meer bij mijn zondagse tenue gaat om het met een rare term te zeggen
Ik ben benieuwd!Labels: Geen
-
Leave a comment: