Beste lezers,
Ik had ook nog een vraag in verband met de ND1024 10 stops filter.
Ik had deze besteld maar ontving van de winkel een ND265 8-stops filter.
Nu dit is niet wat ik besteld heb want ik wou eigenlijk een 10 stops.
Maar dit weekend trek ik erop uit en heb na een week nog steeds mijn filter niet ontvangen.
De winkel boodt wel degelijk een 10 stops aan op de site en leverde een 8 stops.
Na telefonisch contact leverden ze dezelfde dag nog het filter opnieuw, rara, wederom een 8-stops.
Wel degelijk iets fout bij hun leveringen want zelf bieden ze deze 8-stops niet aan in hun assortiment. Raar.
Wat nu eigelijk mijn vraag is, is het de moeite te wachten op de 10-stops of is een 8-stops ook heel erg bruikbaar.
Gezien ik hier nog maar weinig ervaring in heb, reken ik op jullie deskundig advies.
Ik wil de verpakking ook niet open doen om terug sturen mogelijk te houden.
Zou deze gebruiken voor bijvoorbeeld sluierwolken te krijgen en melkwater in rivieren, waterlopen en zeeën.
Dus bij landschapsfotografie en architectuur.
Groeten en dank voor jullie deskundige antwoorden!
Ik had ook nog een vraag in verband met de ND1024 10 stops filter.
Ik had deze besteld maar ontving van de winkel een ND265 8-stops filter.
Nu dit is niet wat ik besteld heb want ik wou eigenlijk een 10 stops.
Maar dit weekend trek ik erop uit en heb na een week nog steeds mijn filter niet ontvangen.
De winkel boodt wel degelijk een 10 stops aan op de site en leverde een 8 stops.
Na telefonisch contact leverden ze dezelfde dag nog het filter opnieuw, rara, wederom een 8-stops.
Wel degelijk iets fout bij hun leveringen want zelf bieden ze deze 8-stops niet aan in hun assortiment. Raar.
Wat nu eigelijk mijn vraag is, is het de moeite te wachten op de 10-stops of is een 8-stops ook heel erg bruikbaar.
Gezien ik hier nog maar weinig ervaring in heb, reken ik op jullie deskundig advies.
Ik wil de verpakking ook niet open doen om terug sturen mogelijk te houden.
Zou deze gebruiken voor bijvoorbeeld sluierwolken te krijgen en melkwater in rivieren, waterlopen en zeeën.
Dus bij landschapsfotografie en architectuur.
Groeten en dank voor jullie deskundige antwoorden!
Comment