Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

TF card to CF card adapter

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: TF card to CF card adapter

    Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
    Ik ken iemand die zijn micro sd kaartjes steeds in zo een SD adapter steekt en daar nooit problemen mee heeft. Ik heb hier ook dergelijke adapters liggen, meestal als je een micro SD kaartje koopt zit daar zo een adapter bij.

    Ik heb geen ervaring met dergelijke adapters. Vandaar de vraag.

    Ik heb hier nog 2 micro sd kaartjes van 32 Gb op overschot liggen en vandaar het idee om deze in zo een CF adapter te plaatsen. Nu voor 7 euro kan ik het misschien wel eens proberen he, daar heb je nog geen CF kaartje van 32Gb voor.

    mir
    Een adaptor van micro SD naar SD is enkel wat plastic en contacten, daar zit geen elektronica in. Kan weinig mis mee gaan, dat werkt of werkt helemaal niet.

    Comment


    • #17
      Re: TF card to CF card adapter

      Hoe meer contactpunten, hoe meer kans er "slecht" contact kan zijn.
      Ik zou dit in elk geval niet riskeren om mijn "kostbare" foto's op weg te schrijven.
      Met TF - SD card adapters heb ik in het verleden al last gehad wegens slechte contacten, waardoor het TF kaartje corrupt was geraakt.
      Greetz Geert.
      Canon gerief...

      Comment


      • #18
        Re: TF card to CF card adapter

        Oorspronkelijk geplaatst door GeertB Bekijk bericht
        Hoe meer contactpunten, hoe meer kans er "slecht" contact kan zijn.
        Ik zou dit in elk geval niet riskeren om mijn "kostbare" foto's op weg te schrijven.
        Daar zat ik ook aan te denken. Nu ik heb me voor 6 euro eentje besteld van ginder achter om eens mee te testen. En hier bij ons een Sandisk 32 Gb CF kaartje besteld. De meest betrouwbare oplossing.

        mir
        De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

        Comment

        Working...
        X