Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Ik heb bij aliexpress ook zo een USB lader gekocht voor mij Fuji x-e2 batterijen. Was iets van 5 euro incl. verzending. Werkt perfect, de wagen die ik huurde had een USB aansluiting maar ik had ook zo een USB sigarettenplug adapter mee. Ik ondervind geen verschil met de gewone 230v lader. Ook voor mijn canon batterijen heb ik een gelijkaardige lader op USB.
Het is zo'n type waarbij de lader waarschijnlijk één model is,maar er wordt al naargelang de batterij die hij moet opladen een soort adapter bijgeleverd die je op de oplader bevestigt en daar past je batterijtype perfect in. Is trouwens goed te zien op de foto. Heb er ook maar meteen een 2de batterij bijgekocht.
Bij Sony kost dit stukken meer (wat bij elk gekend merk zo is natuurlijk), maar je houdt die prijsverschillen toch niet voor mogelijk.
Akkoord, er zal wel iets van verschil in capaciteit/levensduur enz op zitten, maar toch, eens je er vier kan kopen voor de prijs van één originele :
Comment