Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Macro voorzetlens op bridge camera?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Macro voorzetlens op bridge camera?

    Oorspronkelijk geplaatst door BlackScorpion Bekijk bericht
    Als je de reacties van Jaja en Grashalm even leest, kan u lezen dat normale antwoorden ook mogelijk zijn, antwoorden waar ik wat met ben. Wederom komt er in uw reactie dat het 'at a cost' komt, nee ik heb geen zin om 500 euro uit te geven, maar ik snap de reactie niet aangezien de voorzetlens die ik gezien had evenveel kostte als die u aanduidde. Dus uw reactie van hoeveel het kost snap ik inderdaad niet. Trouwens, ik heb een zeer degelijke (en pokkedure) macro lens voor op een SLR camera, maar daar ben ik op mijn bridgecam niets met. In ieder geval, laat dit topic maar voor wat het is. De vriendelijke mensen hebben mij een heel stuk vooruit geholpen. Gelukkig zijn er ook mensen die wél willen helpen.
    Volhouden hoor .. je komt er ooit wel achter ...

    Comment


    • #17
      Re: Macro voorzetlens op bridge camera?

      ... BTW +PS .. als ge enkel die antwoorden wil horen die in uw vooraf vastgelegde kraam passen dan had ge niet eens uw vraag moeten stellen, alle kletskoek ten spijt, koop uw voorgesteld setje en "move on" ..

      Comment


      • #18
        Re: Macro voorzetlens op bridge camera?

        Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
        ... BTW +PS .. als ge enkel die antwoorden wil horen die in uw vooraf vastgelegde kraam passen dan had ge niet eens uw vraag moeten stellen, alle kletskoek ten spijt, koop uw voorgesteld setje en "move on" ..
        Als ik niet zou luisteren naar raad, zou ik mijn eerste idee gekocht hebben en niet de Raynox die men hier voorsteld, die ik dus vandaag besteld heb. Inderdaad spijtig dat je uw belofte niet gehouden hebt en hier had weggebleven. Mij lijkt het dat u iemand bent die mensen enkel in dure kosten wil brengen ipv mensen te helpen.

        Comment


        • #19
          Re: Macro voorzetlens op bridge camera?

          De Raynox kan je dan ook later op andere Objectieven gebruiken. Een echte Macrolens heeft dan een veel meer ... maar als een Bridge-gebruiker ben je met zo iets niets.

          Het is wel even wennen aan zo een voorzet-lens, maar je het door hebt, kan je veel plezier beleven. Als je camera geen beeldstabilisatie heeft, dan is een statief een nuttig tool.
          Je diafragma 8 of hoger, want de dieptescherpte is vrij klein.

          Als je met fotostakking werkt - of je camera heeft zo een optie, dan kan je leuke scherpe macro's maken.

          veel plezier met je lens

          Comment


          • #20
            Re: Macro voorzetlens op bridge camera?

            Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
            ... volgende keer sla ik dit soort vragen gegarandeerd over
            Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
            Hoe er hier maar een potje aangeluld wordt ... Gut ja, Uw goede vriend was dan toch niet zo tevreden met zijn lam setje waarmee hij zo'n spectaculaire resultaten boekte ... sommigen snappen niet eens hoe hilarisch ridicuul hun antwoorden wel zijn ...
            Jammer, u houdt zich niet aan uw woord...
            BlackScorpion, meld het gedrag van deze lul aan de moderatoren, bij voldoende voorbeelden en meldingen kan zoiemand dan gewoon (op naam en/of IP adres) gebanned worden.
            Ik bemoei me er verder niet mee, ik wil niet te dicht bij dat stuk ****** komen. (de juiste vinger is voor hem hier niet beschikbaar)
            Daar heb ik geen zin an.(omdat ik dan teveel van dat zelfde gedrag zou moeten gaan tonen)
            (oh leuk, dat stukje tekst waar de sterretjes staan, wordt automatisch gecensureerd... Dat "dhr" Regulus dan nog überhaupt teksten kan schrijven, tóch knap...)

            Comment


            • #21
              Re: Macro voorzetlens op bridge camera?

              Grashalm: bedankt voor de tip. Ik heb nog mijn duur speeltjes van een Sigma macrolens, die hou ik ook, je weet maar nooit wat de jaren brengen. Op dit moment is het om te spelen met mijn bridge-je, ik zal dit weekend de Raynox eens uitproberen, nu nog een interessant onderwerp vinden. Maar in macro is veel interessant hè .

              Adrie: kalmte, het is maar een trol, ik ga het nu even zo laten, maar moest hij nog zulke reacties geven...

              Comment

              Working...
              X