Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eizo cs 2420

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Eizo cs 2420

Oorspronkelijk geplaatst door Rogier Bekijk bericht
    Misschien moet je dan ook is kijken naar zwart fluweel om de binnenkant mee te bekleden.
    Voor andere doeleinden zoek ik al een tijdje zelfklevend zwart fluweel en nergens te vinden.
    Ja, in "De Kwast" in s'Hertogenbosch, toch wat ver om een stukske fluweel op te halen.
    Weet jij soms een winkel in de buurt van Mol? Veritas hebben ze het in ieder geval niet.

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
    Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

http://www.neovoshop.nl/neovoshopnl/...torkappen.html

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LG Bekijk bericht
        Voor andere doeleinden zoek ik al een tijdje zelfklevend zwart fluweel en nergens te vinden.
        Ja, in "De Kwast" in s'Hertogenbosch, toch wat ver om een stukske fluweel op te halen.
        Weet jij soms een winkel in de buurt van Mol? Veritas hebben ze het in ieder geval niet.
        Den Bosch is voor mij toch heel wat dichterbij, als Mol. Ik zou zeggen, probeer de markt eens.
        Waar een wil is, is een weg
        ---------------------------------

Comment

Verschillende leden mailen mij of dit scherm te koop is en komen dan af met belachelijk lage biedingen.
          Als er nog iemand geďnteresseerd is in dit scherm dan kan hij/zij dat vinden op Marktplaats of Kapaza.
          De verkoop van een scherm is op BD niet toegelaten en vanaf vandaag beantwoord ik ook geen vragen meer.
          Iedere keer tientallen mails over en weer heeft geen zin, ik heb mijn prijs en die is eerlijk en dat scherm MOET niet weg, het MAG weg voor de prijs die IK voor ogen heb.
          Sorry dat ik zo reageer maar er komt een punt dat de fun bieders iets overdreven hebben.

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
          Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Working...
          X