Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe monitor van Benq maar niet tevreden

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Nieuwe monitor van Benq maar niet tevreden

    Een erg interessante posting want benq stond op m'n wenslijstje - omdat er echter wat klachten zijn omtrend dat merk, een paar maand geleden hadden we nog enig voorbehoud, uw posting doet de balans tegen benq omslaan. Omdat benq al een nota heeft op m'n zwarte lijst, hebben we ze in de gaten gehouden - en dat voorbehoud lijkt nu bevestigd - we gaan die nota verstrengen.

    Comment


    • #17
      Re: Nieuwe monitor van Benq maar niet tevreden

      Enige uitleg ( Zwarte lijst ,welke producten ? )

      Comment


      • #18
        Re: Nieuwe monitor van Benq maar niet tevreden

        Ik hou een zwarte lijst bij van alle merken (alles wat ik ook maar zou kunnen aanschaffen) die geen service leveren zoals 't hoort, of die zich tegenover hun werknemers niet gedragen zoals ik meen dat 't moet (Michelin vb. indertijd in Zemst). En die lijst gebruik ik om m'n aankopen te bepalen - LG stond er al op met een notering als twijfelachtig - die is dankzij deze posting nog wat gedaald in de diepere regionen. Dus dat heeft impact op m'n aankoopgedrag. Recordhouders zijn Samsung en Lenovo met elk 3 noteringen - niemand doet slechter.
        Het is natuurlijk een illusie die we koesteren dat we zo de wereld een haartje beter maken - maar goed elk beestje z'n amusement zekerst?
        Nu het is misschien ook wel zinvol dat we een witte-lijst bijhouden van zij die wel dienstverlening geven - we hebben hier op 't forum al posts gezien.

        Comment


        • #19
          Re: Nieuwe monitor van Benq maar niet tevreden

          Opdate
          Tweede monitor Benq is binnen ik heb deze getest in het bijzijn van de verkoper (((( weer een slecht exemplaar????? achtergrond links en rechts veel donkerder dan in het midden van het scherm , ander gegeven dan de voorgaande monitor maar toch niet tevreden ???))) verkoper zag ook wel dat het geen goed scherm was heeft ook een andere Laptop aangesloten met zeker een goede grafische kaart , ik ga een nieuwe krijgen binnen een week ,en heb de raad opgevolgd van SEIG en heb gekozen voor een EIZO CS2420 hopelijk een beter exemplaar

          Tot Later met beter nieuws

          Comment


          • #20
            Re: Nieuwe monitor van Benq maar niet tevreden

            Ben ook in de running voor een nieuwe monitor.
            Wilde eerst een 4K scherm en 27" maar heb gelezen dat de lettertjes dan toch echt heel klein worden en ik wil niet teveel scalen in windows aangezien dit niet 100% werkt...dus 2560x1440 zou beter zijn...
            De Benq SW2700pt is op papier inderdaad de te kloppen monitor qua prijs / prestatie ... maar gelukkig dit topic gezien waardoor ik beter iets anders zal kiezen...

            Iemand een tip?

            Comment


            • #21
              Re: Nieuwe monitor van Benq maar niet tevreden

              Ikzelf ben erg tevreden van mijn dell ultrasharp 27u15h, ook omdat ik niet met een adobe-rgb workflow wilde beginnen
              Het enige nadeel dat ik altijd heb met schermen is dat het altijd groter mag ;-)

              Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
              portfolio en workshops:
              https://www.bennybulke.com/

              Comment


              • #22
                Re: Nieuwe monitor van Benq maar niet tevreden

                Oorspronkelijk geplaatst door bulke41 Bekijk bericht
                Ikzelf ben erg tevreden van mijn dell ultrasharp 27u15h, ook omdat ik niet met een adobe-rgb workflow wilde beginnen
                Het enige nadeel dat ik altijd heb met schermen is dat het altijd groter mag ;-)

                Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
                Bedankt voor de tip. Die Dell stond ook op mijn shortlist.
                Ik heb uiteindelijk de Eizo CX271 besteld.

                Comment


                • #23
                  Re: Nieuwe monitor van Benq maar niet tevreden

                  Oorspronkelijk geplaatst door Dpix Bekijk bericht
                  Bedankt voor de tip. Die Dell stond ook op mijn shortlist.
                  Ik heb uiteindelijk de Eizo CX271 besteld.
                  Veel succes ermee!

                  Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
                  portfolio en workshops:
                  https://www.bennybulke.com/

                  Comment

                  Working...
                  X