Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Hoi,
Hoe warmer (dikker) je de handschoen wilt hebben, des te minder fijn wordt het bedienen van je apparaat.
Voordat ik in het vroege voorjaar naar Finland, 300 km boven de poolgrens vloog, ben ik in de wielersport gaan snuffelen.
Daar had ik redelijk dunne handschoenen, waarmee ik mijn camera goed kon bedienen.
De fietsers reden daarmee to -5 graden.
Deze handschoenen pastte gemakkelijk in de overwanten die ik bij het hotel kon lenen.
Ook de rest van de extreme kleding zat bij mijn hotelprijs inbegrepen.
Het is daar levensgevaarlijk met te dunne kleding.
Ik hou niet van handschoenen, waarbij ik min vingertoppen vrij maak om te fotograferen.
Met mijn warme vingers op een ijs en ijskoud apparaat... nee, dank u. Je kunt in luttele seconden vast vriezen.
Craft Bike Siberian handschoenen zwart 1901623 koop je vanaf €39,50 bij triathlonaccessoires.nl! ✓ 24-uurs levering ✓ Beste prijs garantie ✓ Mega assortiment
Kon dit gisteren nog niet tikken, ik zat nog op het vliegveld van Palma de Mallorca...
ik heb enkele jaren geleden in de decathlon een paar handschoenen gekocht die zeer dun zijn. Eigenlijk zijn het handschoenen waar je nog een paar handschoenen kan boven dragen. Ik herinner me wel nog dat het in de ski-periode was toen ik ze aanschafte.
Comment