Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Prijs geheugenkaartjes, ja man geen klein verschil.......

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Prijs geheugenkaartjes, ja man geen klein verschil.......

    Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
    Ik denk van wel Geert
    Heb het nog al eens voorgehad met een ander item, binnen de 24uur was de prijs aangepast.
    Maar ik ben ook wel benieuwd en dus heb hen een berichtje gestuurd, ik laat je wel wat horen

    grts
    Sieg
    Hoe zit het dan als je het product aankoop aan de prijs die nu op de website staat?
    Kunnen ze je verplichten om de order te annuleren of een meerkost te betalen als het gaat om een prijsfout?

    Ik zit met ong. dezelfde situatie.
    Had iets gekocht op Amazon, maar door een prijsfout is mijn order nu geannuleerd...

    Comment


    • #17
      Re: Prijs geheugenkaartjes, ja man geen klein verschil.......

      Oorspronkelijk geplaatst door Jensdh Bekijk bericht
      Hoe zit het dan als je het product aankoop aan de prijs die nu op de website staat?
      Kunnen ze je verplichten om de order te annuleren of een meerkost te betalen als het gaat om een prijsfout?

      Ik zit met ong. dezelfde situatie.
      Had iets gekocht op Amazon, maar door een prijsfout is mijn order nu geannuleerd...
      Dat weet ik eerlijk gezegd niet

      grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #18
        Re: Prijs geheugenkaartjes, ja man geen klein verschil.......

        Heb even wat gezocht op Google en blijkbaar kan de verkoper de order annuleren als het om een duidelijke en serieuze prijsfout gaat.
        In mijn geval ging het over een verschil van ± 200 euro

        Comment


        • #19
          Re: Prijs geheugenkaartjes, ja man geen klein verschil.......

          Oorspronkelijk geplaatst door Jensdh Bekijk bericht
          Hoe zit het dan als je het product aankoop aan de prijs die nu op de website staat?
          Kunnen ze je verplichten om de order te annuleren of een meerkost te betalen als het gaat om een prijsfout?
          Dit heb ik daarnet ontvangen van een medewerker van Art & Craft en daarmee is, denk ik, je vraag beantwoord

          Bij aankoop aan een foute prijszetting hangt veel af van de klant natuurlijk omdat wij deze prijs over het hoofd hadden gezien.
          Maar indien zoiets zou voorvallen mogen klanten ons steeds contacteren en annuleren wij indien gewenst kosteloos het order, of gaan we het verschil zonder kost terugbetalen op de rekening. Dit naar de wens van de klant.
          Wij vragen dus geen restocking fee of administratiekost bij het annuleren of wijzigen van een bestelling.

          Zoals gezegd, u bent vrij dit te communiceren op het forum, maar aangezien u aangaf dit niet te weten wou ik dit toch nog even vermelden. 

          Prijs zou normaal gezien binnen het uur moeten aangepast worden naar de €99.

          Met vriendelijke groeten,
          grts
          Sieg
          Voor meer foto's ; www.sieg.be

          Comment


          • #20
            Re: Prijs geheugenkaartjes, ja man geen klein verschil.......

            Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
            Denk je?
            Voila Geert,

            Heb hen een berichtje gestuurd en de prijs van 169 € is aangepast naar 99 €
            Het betrof inderdaad een verkeerd geprijsd item zoals ik schreef

            grts
            Sieg
            Voor meer foto's ; www.sieg.be

            Comment


            • #21
              Re: Prijs geheugenkaartjes, ja man geen klein verschil.......

              Dat is netjes rechtgezet van Art en Craft!

              Nu, in dit geval zou het in het nadeel van de koper geweest zijn.
              In mijn was de prijs op Amazon 13,10 euro, maar de werkelijke prijs is eigenlijk 250 euro.
              Nuja, mijn bestelling is geannuleerd en heb een kortingscode van 20% gekregen. Jammer genoeg werkt de code niet

              Comment


              • #22
                Re: Prijs geheugenkaartjes, ja man geen klein verschil.......

                Prijzen waarvan de consument duidelijk ziet dat het geen actieprijs is, maar een fout, zijn niet geldig. Dan mag de verkoper de koop annuleren. En in dit geval kun je daar wel zeker van zijn, het is namelijk 5% van de eigenlijke prijs.

                Comment


                • #23
                  Re: Prijs geheugenkaartjes, ja man geen klein verschil.......

                  Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
                  Voila Geert,

                  Heb hen een berichtje gestuurd en de prijs van 169 € is aangepast naar 99 €
                  Het betrof inderdaad een verkeerd geprijsd item zoals ik schreef

                  grts
                  Sieg
                  Mooi Siegfried,
                  maar ik had die discussie ook gelanceerd op FB, daar is het hun ook zeker niet ontgaan,
                  dat het een fout was, daar blijf ik toch nog steeds aan twijfelen....
                  Slapende cijfers, dat laten ze zo tot er kritiek op komt, denk je dat ze nu alle klanten van
                  pakweg de laatste boekmaand het teveel betaalde zullen terug storten? hmmmmm.

                  Comment


                  • #24
                    Re: Prijs geheugenkaartjes, ja man geen klein verschil.......

                    Vorig jaar een tas voor een 150-600mm objectief gekocht, bijna overal kostte deze tas tussen de 59 en 69 euro, maar bij een fotozaak stond deze tas al weken voor €9,99 aangeboden. Ik heb hem besteld en betaald en kreeg hem de volgende dag thuis gestuurd.
                    Een dag later hadden ze hun prijs op internet aangepast naar €49.99. In Nederland zijn ze verplicht te leveren voor de geadverteerde prijs: daarna mogen ze hun prijs naar boven aanpassen.

                    Comment


                    • #25
                      Re: Prijs geheugenkaartjes, ja man geen klein verschil.......

                      Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                      Mooi Siegfried,
                      maar ik had die discussie ook gelanceerd op FB, daar is het hun ook zeker niet ontgaan,
                      dat het een fout was, daar blijf ik toch nog steeds aan twijfelen....
                      Slapende cijfers, dat laten ze zo tot er kritiek op komt, denk je dat ze nu alle klanten van
                      pakweg de laatste boekmaand het teveel betaalde zullen terug storten? hmmmmm.
                      Dat zijn ze niet verplicht: je bent door de koop een koopovereenkomst aangegaan en daar hebben beide partijen zich aan te houden.

                      Comment


                      • #26
                        Re: Prijs geheugenkaartjes, ja man geen klein verschil.......

                        Oorspronkelijk geplaatst door MadHatter Bekijk bericht
                        Prijzen waarvan de consument duidelijk ziet dat het geen actieprijs is, maar een fout, zijn niet geldig. Dan mag de verkoper de koop annuleren. En in dit geval kun je daar wel zeker van zijn, het is namelijk 5% van de eigenlijke prijs.
                        Klopt.

                        In elk geval, proberen kan altijd.

                        Comment


                        • #27
                          Re: Prijs geheugenkaartjes, ja man geen klein verschil.......

                          Toevallig vandaag te weten gekomen dat Lexar de prijzen van zijn XQD kaartjes heel kort geleden drastisch heeft laten zakken.
                          Zal ook wel te maken hebben met die grote prijsverschillen die er momenteel nog op het web te vinden zijn.

                          Comment

                          Working...
                          X