Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Reflectiescherm

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Oorspronkelijk geplaatst door danielsl Bekijk bericht
    koop gewoon een 5 in 1 schermpje! Laat je niet aanpraten dat je alleen met die dure zooi mooie resultaten behaalt, want dat is onzin
    Nou danielsl... Wel eens met Sunbounce gewerkt dan? Kan zo'n 5 in 1 niet tegenop met uiteindelijk een puntlichtje door het opvouwen steeds.
    Met mijn sunbounces heb ik zelfs zonder zon nog lichtopbrengst. En ja... Ik heb ook de 5 in 1's gehad toen ik begon met opbouwen van mijn 'collectie'.

    'Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal'

    Comment


    • #17
      Re: Reflectiescherm

      Oorspronkelijk geplaatst door nikonias Bekijk bericht
      Nou danielsl... Wel eens met Sunbounce gewerkt dan? Kan zo'n 5 in 1 niet tegenop met uiteindelijk een puntlichtje door het opvouwen steeds.
      Met mijn sunbounces heb ik zelfs zonder zon nog lichtopbrengst. En ja... Ik heb ook de 5 in 1's gehad toen ik begon met opbouwen van mijn 'collectie'.
      Ik behaal met mijn goedkope reflectieschermpje de resultaten die ik wil behalen, dus waarom zou ik met een sunbounce willen werken??!!
      Sunbounce lijkt me ook zwaar overdreven voor wat babyfoto's en macrofotografie!
      Last edited by danielsl; 23 februari 2016, 10:58.
      D7000 + 35mm 1.8 + 50mm 1.8 + 85mm 1.8 + 100mm 2.8 / Fuji X-E1 + 18-55mm

      Comment


      • #18
        Re: Reflectiescherm

        haal de app aliexpress af, ik heb mijn reflectiescherm er gekocht voor 1 euro.
        Canon 7D Mk II - Canon 5D Mk II - Canon EF 17-40mm F/4.0 L USM - Canon EF 300mm f/4.0 L IS USM - Canon EF 400mm F/5.6 L USM - Canon EF 70-200mm f/4.0 L IS USM - Canon EF 1.4x III Extender - Sigma 150mm F/2.8 EX APO DG MACRO HSM

        Comment


        • #19
          Re: Reflectiescherm

          Oorspronkelijk geplaatst door danielsl Bekijk bericht
          Ik behaal met mijn goedkope reflectieschermpje de resultaten die ik wil behalen, dus waarom zou ik met een sunbounce willen werken??!!
          Sunbounce lijkt me ook zwaar overdreven voor wat babyfoto's en macrofotografie!
          Zelfde discussie als camera's, waarom zou je een DSLR kopen als je met een compactje even goed wat babyfoto's of macro foto's kunt maken
          Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

          Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

          Comment


          • #20
            Re: Reflectiescherm

            Oorspronkelijk geplaatst door zunoel Bekijk bericht
            Zelfde discussie als camera's, waarom zou je een DSLR kopen als je met een compactje even goed wat babyfoto's of macro foto's kunt maken
            Volmondig mee eens!

            Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
            portfolio en workshops:
            https://www.bennybulke.com/

            Comment

            Working...
            X