Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

goede fotorugzak

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: goede fotorugzak

Veel verlies van plaats door het uitneembare compartiment lijkt me, iedere keer je uw camera wilt uithalen of een lens, moet je de tas op de grond leggen....
    Foto's tonen ook niet of het bovenste compartiment groot genoeg is, of handig te openen
    Wat denk je dat er niet goed is aan de voorstellen hier?

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
    portfolio en workshops:
    https://www.bennybulke.com/

Comment

Mss vind je hier iets tussen, je kan verschillende merken vergelijken en er zijn ook foto's van gebruikers te vinden met wat die er allemaal insteken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bulke41 Bekijk bericht
        Veel verlies van plaats door het uitneembare compartiment lijkt me, iedere keer je uw camera wilt uithalen of een lens, moet je de tas op de grond leggen....
        Foto's tonen ook niet of het bovenste compartiment groot genoeg is, of handig te openen
        Wat denk je dat er niet goed is aan de voorstellen hier?

voorstellen zijn zeer goed, allemaal, en dank zij jullie voorstellen ben ik op het correcte spoor beland.
        Ja, er is idd wat plaatsverlies, en idd, ik moet mijn tas afdoen, maar veilig is het zeker wel. op mijn reis wil ik meer denken aan veiligheid dan handigheid.
        er is een video bij en het ziet er wel leuk uit.
        moest ik kunnen kocht ik de tamrac evo 8, maar mijn vrouw eist een beetje dat het er niet camera achtig mag uitzien... daarmee viel ik op de keuze in de link die ik stuurde. En naar je vrouw moet je luisteren ^^

Comment

Da is zeker waar, voor de veiligheid

portfolio en workshops:
          https://www.bennybulke.com/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Timothy91 Bekijk bericht
            Te veel keus, en het is de bedoeling dat er iemand anders dat koopt voor mij (want dat vroeg die, kerstdagen hé)...

Jullie hebben al veel goede tips gegeven thx! ik kan verder

edit:
            ik denk aan deze:
            http://www.camerashop.be/zoeken?sear...ck+22L+AW+Blue
            Deze heb ik reeds meer dan een jaar. Ben er zeer tevreden van. Ruimte genoeg voor de camera en wat lenzen .

Veel plaats verliezen doe je niet echt door het uitneembare compartiment.
            De opening voor de camera zit achteraan, tegen je rug, wat inderdaad niet altijd even handig is als je de camera moet nemen, maar wel superveilig om over straat mee te lopen.

Het compartiment boven is ruim genoeg voor eten en drinken voor een daguitsap. Overnachting kan ook, maar dan moet je niet te veel meenemen! Proper ondergoed is genoeg dan!

Vooraan de rugzak is ook nog een dubbel compartiment te vinden! Dit is groot genoeg voor een ipad of laptop en nog een magazine of dergelijke!.

Zelf steek ik hier mijn MacBook Air in als ik weg ben met de rugzak.

Kan deze wel aanraden als dagelijkse rugzak! Als je misschien ook wilt trekken en overnachten, best voor een model groter gaan!

Is ook uitstekende kwaliteit. Heeft al verschillende uitstappen/reizen meegedaan ondertussen en er is niets aan!

Mijn schoonbroer heeft hem meegenomen naar SriLanka eerder dit jaar en alles is goed thuisgekomen. Hij bleef zelf relatief droog in het vochtige klimaat daar!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JaCop Bekijk bericht
              Deze heb ik reeds meer dan een jaar. Ben er zeer tevreden van. Ruimte genoeg voor de camera en wat lenzen .

Veel plaats verliezen doe je niet echt door het uitneembare compartiment.
              De opening voor de camera zit achteraan, tegen je rug, wat inderdaad niet altijd even handig is als je de camera moet nemen, maar wel superveilig om over straat mee te lopen.

Het compartiment boven is ruim genoeg voor eten en drinken voor een daguitsap. Overnachting kan ook, maar dan moet je niet te veel meenemen! Proper ondergoed is genoeg dan!

Vooraan de rugzak is ook nog een dubbel compartiment te vinden! Dit is groot genoeg voor een ipad of laptop en nog een magazine of dergelijke!.

Zelf steek ik hier mijn MacBook Air in als ik weg ben met de rugzak.

Kan deze wel aanraden als dagelijkse rugzak! Als je misschien ook wilt trekken en overnachten, best voor een model groter gaan!

Is ook uitstekende kwaliteit. Heeft al verschillende uitstappen/reizen meegedaan ondertussen en er is niets aan!

Mijn schoonbroer heeft hem meegenomen naar SriLanka eerder dit jaar en alles is goed thuisgekomen. Hij bleef zelf relatief droog in het vochtige klimaat daar!
              Leuk om te horen van iemand die hem al heeft Bedankt voor je bijdrage

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Timothy91 Bekijk bericht
                Leuk om te horen van iemand die hem al heeft Bedankt voor je bijdrage
                Graag gedaan.

Zoals eerder gezegd: als het voor daguitstappen is de rugzak perfect (plaats genoeg voor eten, drank en een regenjas of dergelijke). Voor een overnachting is het krap als je alleen bent op gebied van reservekledij etc...

Comment

Working...
                X