Hallo, ik fotografeer al heel lang met 35 mm rolletjes en print ze ook zelf thuis in de donkere kamer. Nu ben ik beginnen experimenteren met 120 mm negatieven. Ik wil deze ook zelf kunnen printen maar ik weet dat ik een 80 mm lens op mijn vergroter nodig heb, maar mijn vraag is nu of er iemand weet of ik nog dingen nodig heb? Ik heb een durst 670 color vergroter met een lens van 50 mm op.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Wat heb ik nodig voor mijn 120 mm negatieven te printen
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Wat heb ik nodig voor mijn 120 mm negatieven te printen
Oorspronkelijk geplaatst door goffinneoza Bekijk berichtHallo, ik fotografeer al heel lang met 35 mm rolletjes en print ze ook zelf thuis in de donkere kamer. Nu ben ik beginnen experimenteren met 120 mm negatieven. Ik wil deze ook zelf kunnen printen maar ik weet dat ik een 80 mm lens op mijn vergroter nodig heb, maar mijn vraag is nu of er iemand weet of ik nog dingen nodig heb? Ik heb een durst 670 color vergroter met een lens van 50 mm op.
Klopt je hebt een 80mm (6x6) nodig maar ook een andere lichtbox 'vegabox' geschikt voor 120 (6x6) . Die nu los vinden... Je zal wel zo een hele vergoter quasi gratis kunnen vinden
Ook nog een negatief houder voor 6x6 of 6x7
indo film sebagai situs nonton film layarkaca21 dan lk21 indoxxi idlix online terlengkap dan download streaming movie sub indo gratis.
YMMVDixitque Deus fiat lux et facta est lux.
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door goffinneoza Bekijk berichtpff waar moet ik dat vinden?
Zet iets in de zoekertjes hier ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nerdifant Bekijk berichtHet zal wel niet te moeilijk zijn een occasie 670 te vinden : het was een populair model (ik heb er zelf nog ene maar die is ook niet geschikt voor 6x6).
Zet iets in de zoekertjes hier ...
YMMV
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door olivetti Bekijk berichtOf: http://link.marktplaats.nl/m946145629 bijvoorbeeld
Mss. post de TS een foto van zijn vergrotter om zeker te zijn
Comment
-
-
Je zou eens te raden moeten gaan op het www.analoogfotoforum.nl daar kunnen ze je beslist helpen.
Gr. JoopAls je een typevout vindt, mag je hem hebben.
Comment
-
dus een apart stuk dat ik op mijn vergroter zet kan ik niet kopen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door goffinneoza Bekijk berichtdus een apart stuk dat ik op mijn vergroter zet kan ik niet kopen?
YMMV.Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.
Comment
-
Comment