Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuw scherm

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Nieuw scherm

Oorspronkelijk geplaatst door Zilverberg Bekijk bericht
    Zonder twijfel gaan voor de Eizo. Kwaliteit is top en ze geven 5 jaar garantie!
    Ik ga uiteindelijk kiezen voor de CS270 van Eizo. Het is een scherm van zeer goede kwaliteit met goede garantiebepalingen en een heerlijk formaat.

M V G

Eugène.
    BD1766BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dpix Bekijk bericht
      Volgens mij kan je die tegenwoordig wel vergroten hoor?
      Oppassen.
      Lightroom laat inderdaad toe om de menubalken iets leesbaarder te maken, trouwens, op mijn laptop doet hij dat zelf en moet ik daar niets voor doen. CS daarentegen helemaal niet.
      Er is voor CS wel een work-arround maar dan moet je effen knoeien in het register.
      https://www.fotospotter.be
      Je suis content d’être heureux

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wim.Vanmaele Bekijk bericht
        Oppassen.
        Lightroom laat inderdaad toe om de menubalken iets leesbaarder te maken, trouwens, op mijn laptop doet hij dat zelf en moet ik daar niets voor doen. CS daarentegen helemaal niet.
        Er is voor CS wel een work-arround maar dan moet je effen knoeien in het register.
        Wim,

dank voor je reactie.

Ik begrijp echter niet goed wat je wil zeggen, met de zin: "CS daarentegen helemaal niet". Heeft de CS270 dan ergens beperkingen? Ben niet mee in dit verhaal, sorry.

M V G

Eugène.
        BD1766BE

Comment

neen, maar als je je scherm op bv 4000 pixel zou kunnen zetten en je doet dat effectief, dan kan je CS6 niet meer lezen. De menu's ... worden in de originele pixelgrootte getoond als bv op een 1200 pixel. Lightroom is zo intelligent, dat wanneer je LR opstart het weet dat de menu's automatisch leesbaar geresized worden. CS6 (alhoewel van hetzelfde softwarehuis) heeft die intelligentie niet en zonder een work-arround (registeraanpassingen) zit je in zak en as.

Heeft NIETS met het scherm te maken (enkel resolutie)
          https://www.fotospotter.be
          Je suis content d’être heureux

Comment

OK,

dankje. Ik begrijp beter wat je bedoelt. In elk geval zal het scherm gaan dienstdoen als tweede, dus waar de beelden opkomen. Geen pallets of menus op dit scherm, dat komt op mijn eerste scherm terecht.

M V G

Eugène
            BD1766BE

Comment

Dell u2515h en u2715h zijn prijs/kwaliteit de beste schermen die je kan kopen.

Comment

Working...
              X