Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

hoe beeld op een Iiyama Prolite XU2390HS schermvullend maken?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: hoe beeld op een Iiyama Prolite XU2390HS schermvullend maken?

    Kent u iemand met een pc?
    Zo ja, neem uw scherm eens mee en sluit het eens op zijn pc aan.
    Heeft het scherm dezelfde problemen stuur het dan terug vanwaar je het gekocht hebt.
    Een scherm die vanaf dag één voor problemen heeft gezorgd zou ik nooit accepteren.
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

    Comment


    • #17
      Re: hoe beeld op een Iiyama Prolite XU2390HS schermvullend maken?

      In feite is dat waar, Red Falcon. Er is al zoveel kostbare tijd ingestoken zonder resultaat... Ik begin eraan te twijfelen of ik geen spijkers op laag water zoek en zelf een beetje teveel pietje-precies ben

      Hier de foto's die ik gemaakt heb vandaag (de witte vlek is afkomstig van de flitser, die de plastic rand wel goed accentueert):









      Ik heb de foto's op internet nog eens goed bekeken en nu zag ik toch wel een grijze rand rondom.



      Dus, maar laten zoals het is en me verontschuldigen voor de storm in een glas water die ik veroorzaakt heb?
      Last edited by fotomanneke; 25 februari 2015, 18:52.
      Canon 7DII/Canon 7D/Canon 400D/EF 70-200 F2.8 L IS II USM/EF 24-70mm F2.8 L II USM/EF 50 mm F1.8 II(BW)/Tamron 17-50 mm F2.8 AF SP Di II (UV)/Sigma 50-150 mm F2.8 EX APO DC HSM (Ultra Clear)/Sigma 70-300 F4-5.6 APO DG Macro - BD0791BE

      Comment


      • #18
        Re: hoe beeld op een Iiyama Prolite XU2390HS schermvullend maken?

        ik vind toch dat die zwarte band nogal groot uitvalt
        op mijn scherm van de vaste pc heb ik zo'n band niet
        voor zover ik kan terug vinden zou je grafische kaart toch een resolutie van 1920x1080 aankunnen
        probeer eens volgende oplossing via volgende link

        Comment


        • #19
          Re: hoe beeld op een Iiyama Prolite XU2390HS schermvullend maken?

          als dit niet lukt wil ik wel eens langskomen om wat meer duidelijkheid te krijgen, maar ik vermoed dat het dan eerder aan je grafische kaart als aan het scherm ligt

          Comment


          • #20
            Re: hoe beeld op een Iiyama Prolite XU2390HS schermvullend maken?

            Je kan heel gemakkelijk de resolutie van het scherm terugvinden als je rechts klikt ergens op het bureaublad, kies dan voor "schermresolutie", dat is de resolutie die op dat ogenblik weergegeven wordt.
            Als daar ook 1920 x 1080 pixels staat, dan moet je niet verder zoeken.
            http://barthuysmans.smugmug.com/
            BD0338BE

            Comment


            • #21
              Re: hoe beeld op een Iiyama Prolite XU2390HS schermvullend maken?

              Een erg late reactie door veel te veel werk, sorry... Ik heb intussen op mijn mail van een maand geleden naar Iiyama nooit antwoord gekregen. Dat vind ik een serieuze blaam op het blazoen van een merk dat toch niet het eerste het beste huismerk van een supermarkt is. Maar goed, ik heb ook de webwinkel gecontacteerd en die besluiten dat het de grafische kaart moet zijn. Intussen ben ik het al gewoon geworden en maak ik me niet meer druk over die zwarte randen. De beeldkwaliteit zelf is subliem en dat is het belangrijkste, nietwaar.
              Maar het is misschien goed dat toekomstige mogelijke kopers van een Iiyama scherm weten hoe dit is afgelopen.
              Met dank aan alle tipgevers, en i.h.b. aan Gert007 die zelfs de moeite wou doen om hier ter plaatse te komen!
              Groeten,
              Ronny
              Canon 7DII/Canon 7D/Canon 400D/EF 70-200 F2.8 L IS II USM/EF 24-70mm F2.8 L II USM/EF 50 mm F1.8 II(BW)/Tamron 17-50 mm F2.8 AF SP Di II (UV)/Sigma 50-150 mm F2.8 EX APO DC HSM (Ultra Clear)/Sigma 70-300 F4-5.6 APO DG Macro - BD0791BE

              Comment


              • #22
                Re: hoe beeld op een Iiyama Prolite XU2390HS schermvullend maken?

                Die zwarte randen zijn geen foutje of probleempje , dat is gewoon zo ontworpen voor die monitor. Met geen enkele hocus pocus kan je daar iets aan veranderen.

                Dat van die randen en het ' bedrog ' van Ilyama in hun reclame had je kunnen terugvinden in allerlei testverslagen op internet.

                Comment

                Working...
                X