Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

KHL Inkt

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: KHL Inkt

Oorspronkelijk geplaatst door pjw Bekijk bericht
    En wat was er nu fout met het niet herkennen van sommige carts en het niet kunnen vullen van een cart.

PJW
    Zou het niet weten wat er fout aan was.
    Twee patronen die de inkten niet opnamen en een derde patroon waarvan de chip niet herkend werd door mij printer.
    Thuis gekomen de patronen gevuld, in de MG8150 gestoken en die werden sofort herkend.

Enige reden die ik mij kan bedenken waarom hij zo nors was via mail is omdat hij hoogstwaarschijnlijk al ettelijke keren in het kruis is genomen door oneerlijke kopers.
    En bij die jeugdige gasten gaat dit sneller dan een lopend vuurtje.
    Daar juist de rest van een handleiding afgeprint en alles ziet er piekfijn uit.
    Denk dat ik bij KHL zal blijven.
    Het is een klein winkeltje maar hij heeft een grote voorraad staan en verkoop enkel patronen en toners van de grote merken
    Het vertrouwen is weer hersteld en dus we in het vervolg met een zekere gerustheid verder bestellen.
    Hij heeft gewoon andere patronen meegegeven zonder mij verder vragen te stellen.
    Waarom wou hij die dan niet simpelweg opsturen? Had mij ettelijke liters brandstof bespaard.

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
    Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Zie je wel dat er een oplossing is.
      Alleen spijtig van de rit van Mol Naar Hasselt.

Ik kom daar al jaren, hij heeft ooit eens op aandringen van mij pigmentinkt besteld voor mij voor een test met een epson printer op claria-inkt.
      De resultaten waren goed op enhanced matte, maar op glanzend papier gaf de foto-zwarte inkt geen glans.( 250 € naar de vaantjes )

Ik heb dat aan Philip laten zien, hij heeft gewoon ergens anders inkt besteld en die was wel goed, geen kosten en de slechte inkt moest ik maar zelf weggooien.

PJW
      Last edited by pjw; 17 december 2014, 19:29.
      Nikon, Epson Stylus Pro 4900, Epson Perfection V750 Pro, X-Rite i1Publish Pro, www.pwf.be

Comment

Eind goed alles goed, en welkom in de refillersclub.

PS:
        De man van Prodinks (waar ik mijn spullen gekocht heb) antwoordt ook niet op alle mails, maar als er iets manifest fout is wordt het prompt en zonder kosten hersteld.
        We hebben enkele mindere ervaringen gehad met sommige pigmentinkten op sommige printers, maar dat heeft mij niet belet de inkten die wel goed waren bij hem te blijven kopen en ze aan te raden (zoals de kleurstofinkten).
        Bovendien kon de inkt die een bepaalde printer verstopte achteraf wel zonder problemen gebruikt worden op degene waar hij echt voor gemaakt was (wat niet wil zeggen dat ik ze zou aanraden voor een beginner).
        Die mensen zitten zolang in de refillbusiness dat ze ook wel weten hoe de vork aan de steel zit.
        Ze lezen trouwens alle fora .

En voortgaande op vorige post van @pjw: laat je niet teveel oppeppen door de sites die pigmentprinters als de enige heilige graal voorstellen, met een redelijke basisprinter met kleurstof (dye) inkt, ook met een goede kwaliteit compatiebele, ga je even of meer briljante fotos hebben en minder problemen met glansverschillen (en verstoppingen).
        Het is ook niet zo dat die na 2 weken verkleurd is (en wie leeft 100 jaar ?).
        Last edited by palombian; 17 december 2014, 15:35.

Comment

Working...
        X