Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waar SDHC kaartjes kopen?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Waar SDHC kaartjes kopen?

    Oorspronkelijk geplaatst door Eenbes Bekijk bericht
    Ik kocht een nieuwe omdat een Micro-SD doormidden brak, toen ik het klepje dicht deed: dat ding was teruggeveerd.
    Als het anders kan voor mij geen Micro-SD meer: die zijn te zwak.
    Maar het gaat dus over sdhc, geen micro-sd.

    Bij Amazon.de is verzenden vanaf 29 euro incl. Van de week 128gb gekocht voor 40 euro, behoorlijk snel ook.
    Sony en Olympus
    Fotoseries

    Comment


    • #17
      Re: Waar SDHC kaartjes kopen?

      Oorspronkelijk geplaatst door Spanjaart Bekijk bericht
      Maar het gaat dus over sdhc, geen micro-sd.

      Bij Amazon.de is verzenden vanaf 29 euro incl. Van de week 128gb gekocht voor 40 euro, behoorlijk snel ook.
      Soms kan je inderdaad beter iets meer uitgeven zodat de verzending gratis wordt.
      Het geld van de verzending kan je dan beter investeren in een sneller kaartje, of een kaartje met een grotere opslagcapaciteit.
      http://barthuysmans.smugmug.com/
      BD0338BE

      Comment


      • #18
        Re: Waar SDHC kaartjes kopen?

        heb mijn laatste kaartje ook bij Memorystunter gekocht (omdat het kaartje dat ik in mijn Canon 1000 véél te traag was voor mijn Canon 60)
        Ben er zelf om geweest, omdat we daar toevallig in de buurt waren tijdens een huisoppas.
        Zeer vriendelijk ontvangen door de vrouw des huizes, het was trouwens op de zolder te doen :-)
        ik probeer...
        mijn Fijsboecq en mijn flickr

        Comment


        • #19
          Re: Waar SDHC kaartjes kopen?

          Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
          effe een vraagje:
          kopen jullie een nieuw kaartje om dat je vorig stuk is gegaan of...?
          ik gebruik mijn kaartje nl al 8 jaar zonder problemen.
          grt,bouk.


          Ik koop regelmatig al eens een nieuw kaartje. Ik gebruik wel kleine kaartjes (4 of 8Gb) omdat bij een eventueel defect er dan maar een kleinere hoeveelheid foto's verloren zouden gaan.
          Ik heb trouwens al een 3-tal kaartjes defect, waar niets meer mee aan te vangen is. Toevallig of niet maar dit zijn mijn oudste kaartjes.
          Dus doe gerust zoals veel professionele fotografen doen: om de paar jaar nieuwe kaartjes kopen.

          Comment

          Working...
          X