Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

CamRanger

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: CamRanger

    Kan je met die CamRanger ook bv. een shutter tijd instellen van 10 sec?
    Nikon D700-D300s, AF-S Nikkor 18 - 200 mm 1:3.5 - 5.6 VRII, Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8 G ED Nano, AF-S Nikkor 50 mm 1:1.4 G, AF-S Nikkor 35 mm 1:1.8 G, Nikkor AF-S 300mm f/4D IF-ED

    Comment


    • #17
      Re: CamRanger

      Alles is mogelijk wat je anders met de camera zou doen met de app op tablet of pc/macbook.
      Het enige waar ik een probleem mee heb is dat bij een binnenopname er nogal veel ruis zit in de lifevieuw. Daar zoek nog een oplossing voor om dit te verminderen. Het weergeven
      van de opname is perfect maar om binnen manueel scherp te stellen is een groot probleem.

      Comment


      • #18
        Re: CamRanger

        Toch iets minder duur dan die Camranger is de iusbportcamera , rond 200 € of de Weye Feye +- 170 €
        Heb met met kabels geprobeerd, maar kreeg die app van de Nederlander niet aan de praat ermee.
        Maar om af en toe een foto vanop een afstand te maken blijf ik het prijzig vinden..
        Klein kodakske

        Comment


        • #19
          Re: CamRanger

          ik zag op de sint servaasommegang in Grimbergen een amateur (?)-fotograaf met een statief van ongeveer 3 meter, waarop hij zijn D800 had gemonteerd met camranger en hij bediende zijn toestel met zijn ipad.

          ik ben een meer bescheiden doch tevreden gebruiker van de camranger.

          succes ermee

          Vriendelijke groeten

          Peter

          Comment


          • #20
            Re: CamRanger

            En ik ben eigenlijk op zoek naar een "extern live view scherm", dat mag gerust met een kabelverbinding zijn.
            Ik heb zelfs geen nood aan het wijzigen van instellingen e.d. : ik wil enkel op een comfortabele manier mijn LV-beeld zien (ook de 5x en 10x) als mijn camera ergens laag bij de grond staat bij macrofotografie. Dus eigenlijk de functionaliteit van een kantelbaar scherm nabootsen op mijn 5DIII De bediening doe ik wel op mijn toestel.
            Zijn jullie tijdens de zoektochten eventueel een dergelijke oplossing tegengekomen ? Ik weet dat het met de CamRanger kan, maar dat lijkt met wat overshooting voor wat ik zoek.
            Master the craft, and the art will follow.
            Canon 5DMkIII & 7DMkII & wat glas voor veraf en héél kortbij
            http://www.retina-natuurfotografie.be | Flickr | 500px | jAlbum

            Comment

            Working...
            X