Goedeavond,
Ik zit al efkes met het idee om zelf een kleine opnametafel te maken. Dit om zo meer productfotografie te doen of.... (we zien nog wel )
Na wat "research work" op google, heb ik enkele ideeën gevonden
Mijn idee zit als volgt:
Misschien kan er mij iemand helpen ivm de lampen? Gebruike ik gelijk wat of is het beter ,na navraag, om naar lampen te kijken naar hun K (Kelvin) ?
In dien ik iets vergeet mag je gerust hier neer pennen. of andere helpende ideeën ook welkom.
updates volgen nog eens ik bezig ben.
Ik zit al efkes met het idee om zelf een kleine opnametafel te maken. Dit om zo meer productfotografie te doen of.... (we zien nog wel )
Na wat "research work" op google, heb ik enkele ideeën gevonden
Mijn idee zit als volgt:
- De tafel volledig uit plexi glas maken, tafelblad en zijkanten. - gebruik van dit bv:
- Houten lijsten om alles te ondersteunen en om plexi op zijn plaatst te houden.
- Ik dacht in plaats van 3 spots aan 4 spots. 1 onderkant en de op de zijkanten en 1 vanboven. Ook mogelijk maken om de lampen afzonderlijk af te kunnen leggen bv.
- ...
Misschien kan er mij iemand helpen ivm de lampen? Gebruike ik gelijk wat of is het beter ,na navraag, om naar lampen te kijken naar hun K (Kelvin) ?
In dien ik iets vergeet mag je gerust hier neer pennen. of andere helpende ideeën ook welkom.
updates volgen nog eens ik bezig ben.
Comment