Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

DSLR wrist strap

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: DSLR wrist strap

Ik ben zeer tevreden over deze Matin :

Stevig gemaakt, leder, dubbele hechting aan het toestel, snijdt niet in je pols.
    Canon G15, 7D en 1000D + Katzeye, met 17-55 2.8, 100-400 4.5-5.6 L + 1.4 ext III, 70-200 2.8 L II, 100 Macro 2.8 L, Carl Zeiss 1.4 50, Sigma 8-16 4.5-5.6, Lensbaby Composer, Speedlite 430 EXII, Manfrotto's

Comment

Ik gebruik deze: http://www.fotocoudenys.be/accessoir...uni-hand-strap
      Zit trouwens inbegrepen als je je zoiets aanschaft: http://www.fotocoudenys.be/accessoir...y-speed-fs-pro
      Ben er héél content van - op D600 FYI.

Comment

Dat is misschien nog wel de beste die ik tot nu toe gezien heb! Lijkt me wat minder dik en klunzig als de op/tech.
        Heb met de mensen achter de Joby DSLR wrist strap gemailed (degene op het eerste plaatje), hij komt naar Nederland maar is pas net uit. De Belgische importeur zei dat ze hem rond november binnen zouden hebben, en dat men hem dan op meer plekken kan krijgen, ook bij de konijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kerstman Bekijk bericht
          Dat is misschien nog wel de beste die ik tot nu toe gezien heb! Lijkt me wat minder dik en klunzig als de op/tech.
          Heb met de mensen achter de Joby DSLR wrist strap gemailed (degene op het eerste plaatje), hij komt naar Nederland maar is pas net uit. De Belgische importeur zei dat ze hem rond november binnen zouden hebben, en dat men hem dan op meer plekken kan krijgen, ook bij de konijn.
          Heb je het over de CarrySpeed waarvan ik de link gepost heb Kerstman? Die is al leverbaar in België.

Comment

Jup! Maar ik wacht nog even af, duurt nog wel even voor ik weer op vakantie ga, dus het heeft geen spoed! Anders ga ik inderdaad die halen ^^

Comment

Working...
            X