Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
shooting tethered
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
START WITH WHAT YOU HAVE, BUILD AS YOU GROW
D800 Nikon 105 Macro, 24-70, 70-200, SB910
-
Re: shooting tethered
Normaal gezien is er toch een USB kabel bij je toestel geleverd?
Ik gebruik de kabel die bij mijn toestel was in combinatie met een hoogwaardige usb verlengkabel van 5m en heb nog nooit problemen gehad.Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?
Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!
Comment
-
De theoretische maximum lengte van een usb kabel is 5m... Minderwaardige kabels werken niet op deze lengte. Je koopt daarom beter een kabel met versterker ingebouwd! Kijk eens op ebay, in china, dan betaal je veel minder en loop je de kans niet om douanekosten te betalen... ClickLast edited by d_oracle; 26 september 2013, 17:59.some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!
Comment
-
Ik gebruik iets als deze :
gecombineerd met zo eentje :
Prijzen zijn ongeveer ook hetgeen ik betaald heb
Als je er eentje besteld, wel zien dat er een versterker aanzit, zoals d_oracle al schreef. Gecombineerd met de 90° mini usb om in de camera te steken, lukt dit perfect
(Ik gebruik dit met een Canon 7D met grip, zonder problemen.)
Levertijd vanuit China varieert. Soms komen de items aan na een kleine tien dagen, soms duurt het 4-6 weken.
Bij levering die niet aankomt, en dat gebeurt wel eens, krijg je je geld terugbetaald, als je via paypal betaald hebt. Werkt perfectIk ben eigenlijk niet lui, ik ben alleen erg goed in het niets doen ...
Comment
-
-
Ik heb zowel een (veel te) dure actieve kabel van Tethertools, als een goedkope kabel van Coolblue. De kabel van Tethertools is veel stugger. Voor de rest merk ik geen verschil, beide werken perfect.https://waltertalboom.be-
Medewerker RvB - belgiumdigital vzw
Comment
Comment