Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

27 " comp. scherm

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: 27 " comp. scherm

Oorspronkelijk geplaatst door Reinier79 Bekijk bericht
    Ahum, niet alleen in beeldkwaliteit maar ook in prijs een verschil van dag en nacht...
    Valt wel mee hoor...

heb hem hier ook van maar een zwarte dan ;-)

Comment

Klopt, maar we hebben het hier over een 27" scherm en dan zit ik toch op een prijs van minimaal € 700

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door marc1201 Bekijk bericht
        Ik heb de ultrasharp 24" even gehad en ook deze had vrij veel last van backlight bleeding.Ook zat er nogal een rozige schijn in die ik er zelfs niet uitkreeg door te calibreren.Heb het dan maar teruggestuurd en een Eizo aangeschaft. Dag en nacht verschil..
        Was de calibrator een Spyder?
        Ik heb deze zelf ook en merk dat het de Spyder is dat te rood callibreerd (6 verschillende schermen kunnen niet allemaal een rode schijn hebben). Na een beetje weaken heb ik dit eruit gekregen.

Comment

Sterker nog, ik heb gelezen dat de combinatie Spyder en Dell gewoon niet goed werkt en gekozen moet worden voor een alternatief bijv. X-rite.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door playerofwar Bekijk bericht
            Was de calibrator een Spyder?
            Ik heb deze zelf ook en merk dat het de Spyder is dat te rood callibreerd (6 verschillende schermen kunnen niet allemaal een rode schijn hebben). Na een beetje weaken heb ik dit eruit gekregen.
            Ja dit was een spyder...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Reinier79 Bekijk bericht
              Sterker nog, ik heb gelezen dat de combinatie Spyder en Dell gewoon niet goed werkt en gekozen moet worden voor een alternatief bijv. X-rite.
              Na die aanpassing te hebben gedaan zie ik geen verschil tussen de X-rite X2 (die kit van 1300 euro) dat ik even heb mogen lenen van een bevriende fotograaf en de Spyder 4 Pro.
              Dat is met Dell workstation, Nvidea Quadro GPU en Dell Ultrasharp. (bij de andere schermen waren ook 2 Philips, deze gaven dezelfde rode tint als de Dell schermen)

Comment

Working...
              X