Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD-kaart crash - nà 3 jaar foto's eindelijk gered

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: SD-kaart crash - nà 3 jaar foto's eindelijk gered

Oorspronkelijk geplaatst door Eenbes Bekijk bericht
    Wat als het vliegtuig waarmee je op de terugweg bent wil gaan zwemmen in de oceaan: daar dobber je dan met je backups.
    Een heel klein risico loop je altijd dat je wat foto's verliest maar daar kan ik echt niet van wakker liggen.
    Dan staan mijn foto's al lang via de wifi in de hotelkamer in de 'cloud'. Maar ik denk dat foto's dan mijn laatste bekommernis zullen zijn, want ben vrij slechte zwemmer

Eigenlijk zou elk professioneel gebruikt toestel twee kaartsleuven moeten hebben: in één steek je een groot kaartje wat je er steeds laat inzitten, in het ander slot wissel je voldoende af tussen kleinere kaartjes. De kans dat er dan iets gebeurt is statistisch verwaarloosbaar.

Comment

Re: SD-kaart crash - nà 3 jaar foto's eindelijk gered

Oorspronkelijk geplaatst door Eenbes Bekijk bericht
      Wat als het vliegtuig waarmee je op de terugweg bent wil gaan zwemmen in de oceaan: daar dobber je dan met je backups.
      Een heel klein risico loop je altijd dat je wat foto's verliest maar daar kan ik echt niet van wakker liggen.
      dit kan je oplossen door je backups mee te nemen in het vliegtuig en twee backups en de kaartjes appart te versturen met de post en met verschillende pakjesdiensten. De kans dat er dan geen versie bij je thuis aankomt is dan veel kleiner dan dat je zelf aankomt
      Albums
      Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

Comment

Working...
      X