Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Prijs batterijgrip 5d3 BG-E11 ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Prijs batterijgrip 5d3 BG-E11 ?

    Vandaag upgrade gedaan van mijn 5D2 naar de -3 incluis batterijgrip, ik weet wel dat de prijzen hier in Rusland een stuk lager liggen maar ik val nu toch wel achterover van de prijs van die batterijgrip in Europa. Ik ging kijken uit nieuwsgierigheid en zie prijzen van boven de 250 euro in de webshops? Heb mijn -originele, geen imi- BG-E11 daarstraks omgerekend 83 EUR betaald en daar zal de winkel hier geen verlies op geleden hebben... Dat is 1/3 van de prijs....kan toch niet normaal zijn? (De camera scheelt "slechts" 20%)

  • #2
    Re: Prijs batterijgrip 5d3 BG-E11 ?

    Op accesssoires zijn volgens mij de winstmarges een stuk hoger.
    Kijk maar naar accu's, zonnekappen en statiefgondels (die voor een Canon en Nikon 70-200 f4 IS/VR is ook veel te duur).

    Dat is ook zo als je een nieuwe auto koopt, met een paar opties erbij gaat de prijs gewoonlijk ook flink omhoog.
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

    Comment


    • #3
      Re: Prijs batterijgrip 5d3 BG-E11 ?

      Oorspronkelijk geplaatst door JCviggen Bekijk bericht
      Vandaag upgrade gedaan van mijn 5D2 naar de -3 incluis batterijgrip, ik weet wel dat de prijzen hier in Rusland een stuk lager liggen maar ik val nu toch wel achterover van de prijs van die batterijgrip in Europa. Ik ging kijken uit nieuwsgierigheid en zie prijzen van boven de 250 euro in de webshops? Heb mijn -originele, geen imi- BG-E11 daarstraks omgerekend 83 EUR betaald en daar zal de winkel hier geen verlies op geleden hebben... Dat is 1/3 van de prijs....kan toch niet normaal zijn? (De camera scheelt "slechts" 20%)
      Waarom begin je geen bedrijfje?
      Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

      Comment


      • #4
        Re: Prijs batterijgrip 5d3 BG-E11 ?

        Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk bericht
        Waarom begin je geen bedrijfje?
        Fotospullen door de douane smokkelen is niet het beste business plan denk ik

        Comment


        • #5
          Re: Prijs batterijgrip 5d3 BG-E11 ?

          De prijs van de Canon batterygrip voor de 5d mark III is inderdaad wel wat overdreven.
          Daarom heb ik gekozen voor de 'Jupio' versie. Deze ligt goed in de hand, doet wat het moet doen, maar voelt ietsjes goedkoper aan, maar is toch nog degelijk gebouwd.
          Ik opteer wel al jaren voor de alternatieven, nog geen problemen mee gehad.
          Natuurlijk zou je kunnen zeggen, waarom die enkele honderd euro's besparen op een body van enkele duizenden?
          Wel die enkele honderd euro's kunnen altijd later van pas komen bij een ander objectief of andere accessoires.
          Dit is natuurlijk enkel mijn mening.
          "PartyShotZ.be : Photography is my passion, mastering my sight and vision on the world and every living being upon it."

          Comment

          Working...
          X