Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Duur reflectiescherm zijn geld waard?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Duur reflectiescherm zijn geld waard?

Oorspronkelijk geplaatst door fenix Bekijk bericht

Heeft er iemand weet van een workshop 'portretfotografie met bestaand licht', waarbij gebruik gemaakt wordt van reflectieschermen enzo...? Liefst niet té ver van midden-Limburg.

!
    ik heb zo'n workshop gevolgd bij open photo in Mechelen, zeer professioneel, voldoende theorie en praktijk ...én nadien kon ik nog altijd terecht bij Herman.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MarkEL Bekijk bericht
      Ik had al zo'n vermoeden dat het zou gaan om de manier van belichting, van onderen in plaats van van bovenaf Hoewel de Lastolite UpLite mij wel handig lijkt omdat je dan geen assistent nodig hebt, lijkt me het belichten van onder niet handig/ logisch...

Ik zou zéér graag eens een workshop van Tom bijwonen, en hoewel Aalst voor mij dichterbij is dan bijv. Oostende, is het voor mij nog steeds 368,5 kilometer enkele reis rijden. Dat ga ik voorlopig ivm drukte dus helaas niet redden
      dat is inderdaad een tripje
      hij werkt ook regelmatig samen met calumet in nederland, mss dat dat een optie is?
      Website: http://www.svisimaging.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SVIS Bekijk bericht
        dat is inderdaad een tripje
        hij werkt ook regelmatig samen met calumet in nederland, mss dat dat een optie is?
        Hoewel Amsterdam als Rotterdam voor mij ook nog een aardig stuk rijden is zou dit mij al een stuk beter passen... Ik zal Tom binnenkort es een berichtje sturen...
        www.indetailfotografie.nl

Comment

Working...
        X