Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Probleem met batterij ......

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Probleem met batterij ......

    Namaakbatterijen die ik bij de groothandel bij ons kocht werken in beide camera's perfect en kunnen in de originele lader.

    Comment


    • #17
      Re: Probleem met batterij ......

      Oorspronkelijk geplaatst door François01 Bekijk bericht
      Namaakbatterijen die ik bij de groothandel bij ons kocht werken in beide camera's perfect en kunnen in de originele lader.
      Maar was dat ook de HAMA LP-E6 dan ?
      Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
      Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

      Comment


      • #18
        Re: Probleem met batterij ......

        Was iets van china staat goobay op.

        Comment


        • #19
          Re: Probleem met batterij ......

          Oorspronkelijk geplaatst door François01 Bekijk bericht
          Namaakbatterijen die ik bij de groothandel bij ons kocht werken in beide camera's perfect en kunnen in de originele lader.
          In het verleden altijd namaak accu's gekocht voor mijn Canon 300D, 20D, 50D,7d , G7 en 5D mark III
          Nooit problemen gehad met de kwaliteit.
          Met de E-6 voor mijn 7D en 5D mark III , 1 keer 1 teruggestuurd ,slechte capaciteit.
          OP dit moment een opgeladen E 6 accu wordt niet herkend in mijn Canon 5 D mark III maar in mijn
          Canon 7D geen enkel problem.
          Wel heb weleens gemerkt dat bij het opladen de accu onvoldoende contact maakte.
          Ik lostte dit op door met een elastiekje meer druk te geven.

          Comment


          • #20
            Re: Probleem met batterij ......

            Ondertussen heb ik een chinees gesneuveld (wil absoluut niet meer laden - op 8 batterijen valt dat mee - ik heb wel ooit een hele batch van 3 stuks teruggezonden naar Duitsland, die handelaar heeft me toen zelfs voor 't terugsturen een vergoeding gestuurd) - voor ongeveer 1/5e van 't bedrag van een echte Sony. Ik hou me wel aan de verhouding per sony's - één clone. Ik zou 'm kunnen inruilen - maar dat kost me dan bijna zoveel aan portkosten als 't ding nog waard is. Let ook op met FW50-batterijen - de nieuwere nex-en (c3 vb.) verdraagt de oudere namaak-batterijen niet. M.a.w. Sony heeft iets gewijzigd aan de np-FW50 (nex, a33-a55) - en ik merk dat er nu met de np-fm500H (alpha 700, 850, 900, a65, a77, a58) - iets aan de hand zou kunnen zijn (aanpassing in de controle) - Sommige oudere clones werken dan gewoon niet op de nieuwere toestellen (er is één remedie - niet van toestel veranderen).

            Comment

            Working...
            X